Roet filter

De mijne was inderdaad zonder filter (was toen ook niet leverbaar) en inderdaad heeft Leaseplan "gedwongen" om een retrofit filter te monteren. Dat kunnen ze ook omdat het hun auto is. Kwa kosten heb ik niets gemerkt (dat zou ook niet terecht zijn), dus geen extra maandkosten oid.

Bij Athlon is het niet onder dwang. Echter een eigen keuze. Ik mag hem gratis laten monteren.
 

Ralph

Lid
Nog een GROOT nadeel: Verbruik gaat omhoog!

En ipv het kleppendeksel los te rossen kan je ook ff snel op je meegeleverde kentekenbewijs kijken ;)
 

japiejo5

Actief lid
Nog een GROOT nadeel: Verbruik gaat omhoog!

En ipv het kleppendeksel los te rossen kan je ook ff snel op je meegeleverde kentekenbewijs kijken ;)
Als dat zo zou zijn,...denk ik niet dat de leasemaatschappijen zo happig/vrijgevig zouden zijn,...
 

Gieliovd

Forumguru
Kleppendeksel?

Nog een GROOT nadeel: Verbruik gaat omhoog!

En ipv het kleppendeksel los te rossen kan je ook ff snel op je meegeleverde kentekenbewijs kijken ;)

Mis ik wat? Sinds wanneer moet je je kleppendeksel los rossen om iets te vinden dat op je kentekenbewijs staat?

Laat staan je roetfilter onder je kleppendeksel!

:crazy:

Verbruik gaat omhoog, zou het op prijs stellen te lezen waarom bij zo'n bericht. Dat is hetzelfde als te roepen dat een Skoda een klote auto is, maar niet vertellen waarom, zodat wij tegenargumenten kunnen geven om jouw standpunt te ontkrachten :1819:

Nee, maar serieus, het verbruik omhoog? Waarom dat dan.

Kan me voorstellen dat zo'n ding meer weerstand in je systeem brengt, misschien gaat hij er ff minder vlot op lopen. Tja als je dan harder gaat lopen trappen met je leasebak waar je niks om de brandstofkosten geeft (typische leaserijder) dan gaat je verbruik omhoog.

Alleen de gedacht al dat je verbruik hoger is zorgt al voor een hoger verbruik. Het is telepathie MAN! haha.
 

Gieliovd

Forumguru
Waar is je Xenon b.v. ? Werkelijk 'alles' zit erin zul je bedoelen; n praatjesmaker net als diegene waar je zelf zo tegenin gaat !!

... wat heb ik jou misdaan? Jeetje, dat was niet aanvallend bedoeld hoor.

Is de toon dan zo moeilijk te ontdekken dat ik het als grapje bedoel?

Als ik het leuk vind om blij te zijn met mijn luxe auto, en dan zeg dat ik blij ben met het feit dat praktisch alles erop en eraan zit, dan doe ik dat toch lekker.

Ik ben toevallig wel 21 jaar en voltijd student, en geen veertiger met een vaste baan en een leasebak. Heb ik toch wel het recht trots te zijn op mijn auto.

Ben je meteen weer een praatjesmaker.

Ik zeg :473:
 
Bovenaan Onderaan