Regelmatig foutmeldingen

Nou.. dan zie ik de wetransferlink wel verschijnen haha… ;)

Laat het maar ff weten áls ie uit is. Dan probeer ik eerst de dealer te bewegen..
 

WAE

Senior Member
@hemi24 , niet direct.
Ben vandaag nog lang dealer geweest. ( had nog set gratis rubber matten op te halen ).Ook de vraag naar stand van update gevraagd. Naar aanleiding van de melding op dit forum.Dit zou automatisch moeten gebeuren en pas na 2 jaar volgens de dealer.( als het gratis abonnement van Skoda connect van 1 jaar is verlopen zeker?)
 

Detlev

Actief lid
Sommige doen ook hun uiterste best, ik heb ondertussen 26 vervangwagens gehad. Dubbel zoveel resets van het systeem gehad via de computer voor storingen.
Ze nemen mijn auto altijd tussen voor updates (2weken max wachten) Omdat ze ook van dit gezeik af willen.
Soms krijgen ze geen melding over nieuwe updates. Maar als ik hem bump of er naar vraag kijken ze telkens in systeem.
Mijn wagen is bijna 3j, nog steeds niets moeten betalen voor de service . Hiervoor alvast een dikke pluim.

Nog even geduld zoals Rainesh aangeeft
Ik hoop echt dat 1941 de nagel op de kop is voor velen. Gedaan met allerlei reboots, toeters en bellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: WAE
>> Niet geprobeerd <<

Update from 1899 to 1941 I am not responsible if you brick your infotainment system or if anything goes wrong, do at your own risk!
Get file from this website: https://mibsolution.one/#/1/9/MOI3
Username and password are both: guest
File name is: MOI3_EU_VW_R9410L(1941)_3G0919360TG
Download and extract .7z then put onto memory stick but make sure files within are the first thing on memory stick.
They must not be in the folder name MOI3_EU_VW_R9410L(1941)_3G0919360TG
Make sure memory stick is FAT32 formatted and at least 16GB big.
Plug into car with infotainment on and car battery plugged into charger.
Then hold square home button on infotainment then click top option.
Then click start software update on the red and black screen and select usb port 1 or 2 whichever usb is in then click start at bottom and leave it to run through the upgrade progress. Do not turn off car or unplug from battery charger until complete. Mine took 20 minutes
 
Laatst bewerkt:
Dit is voor VW....zal nooit werken op een Skoda systeem.

Geduld. Skoda versie komt eraan
Weet je ook wanneer ongeveer? Ik heb een vrij oude versie en dagelijks foutmeldingen maar wil pas de dealer contacten als die versie er is dan kunnen ze hem gelijk naar de laatste versie brengen. Geen zin om meerdere keren heen en weer te rijden van Rotterdam naar Roosendaal (heb nog garantie).
 

Rainesh

Forumguru
welk versie heb je nu? Verwachting is binnen nu en 3/4 weken. Want de laatste release ronde is net vorige week geweest. Daar zat het niet bij, maar is wel geannounced.
 

JeSko

Forumguru
Mijn collage met zijn 2020 Octavia 4 tdi heeft één jaar nagenoeg probleemloos rondgereden, tot de elektronica aan boord plots compleet de geest gaf op vakantie, alles viel uit tijdens het rijden ( digitaal dashboard plus navi scherm) Na enkele uren wachten en proberen deed hij het dan toch weer. Daar een lokale Skoda dealer gevonden maar die konden weinig doen aangezien de auto al een nieuwste update had, op de terugweg hebben ze dan weer hetzelfde meegemaakt. Bij hen is het maar een gekregen bedrijfswagen, maar ze gaan blij zijn als de komende 2 jaar verstreken zijn en ze iets anders kunnen kiezen.
 

Rainesh

Forumguru
Eigenlijk moet je eerst nara 1896 en dan vanaf daar naar 1941. Je kunt wel nu al updaten naar 1896 maar je hebt ook een actieve licentie nodig.
 
De auto vorige maand gekocht en alle services geactiveerd dus dat zit wel goed. Ga ik de dealer maar eens mailen en kijken wat ik voor elkaar krijg, beginnen we maar met versie 1896. Bedankt voor de informatie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan