Project LED

DeNnZ

Forumguru
Dat zou heel goed kunnen!
Het is al even geleden en heb de auto niet meer...

Volgens mij branden de lampen (mist en DRL) in principe nooit tegelijk, dus een kleine kleurverschil zou eventueel niet heel problematisch zijn, toch?
 

FWesten

Senior Member
Kan iemand vertellen die recent dagrijverlichting, bochtverlichting en mistlampen vervangen heeft voor LED, welke ik moet hebben?

Bedankt!
 

FWesten

Senior Member
Even een vraagje aan eventueel Belgische forumleden. Ik heb mijn DRL en standlichtjes reeds vervangen door leds en was nu aan het kijken naar de mist/bochtenverlichting. Nu zie ik op de site van Xenonlamp.nl een klein linkje naar een europese regelgeving waarbij het vervangen van H-fittingen door Leds niet regelementair is. Op het de site van GOCA staat dat directe en indirecte verlichting enkel op privéterrein mag gebruikt worden. Ik weet niet of hier meer de verstralers worden bedoeld zoals gebruikt in rallyrijden.
De verantwoordelijke van mijn keuringscentrum krijg ik niet aan de lijn.
Zijn er hier personen met led mist/bochtenverlichting die al zijn afgekeurd?

Juist toch iemand van het keuringscentrum te pakken gekregen. Zolang het de dimlichten niet zijn, wordt er niet voor afgekeurd. :)
Inmiddels de juiste H8 led mistlampen gevonden? Ben benieuwd, ik ben er namelijk ook op zoek naar.
 
Bovenaan Onderaan