Probleem onder het rijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gieliovd

Forumguru
Ben ik wel eens ja, ik ga niet met de zeis op bezoek bij de dealer.

We hebben gewoon een wisseling dat je je niet moet laten wegsturen en te veel betalen.

Shit ik moet te werk..
 

cvegreen

Forumguru
Ben ik wel eens ja, ik ga niet met de zeis op bezoek bij de dealer.

We hebben gewoon een wisseling dat je je niet moet laten wegsturen en te veel betalen.

Shit ik moet te werk..

Hopelijk kom je niet te laat op je werk .
Met een paar mails onder de arm kom je er ook wel denk ik .
 

Gieliovd

Forumguru
Opgelost?

Hey mensen,

Vandaag lekker een eind motor gereden, toen even een glaasje drinken gehaald bij vrienden thuis. Daar werd ik gebeld door Martin Schilder Schagen.

De beste heer daar belde voor de rekening welke nog open stond, wat zeer vervelend was zoals hij zei. Ik ging er maar even vanuit dat de bedoeling was dat het vervelend voor mij is.

Na een korte toelichting kwam naar voren dat het volgende uitgevoerd was:
- Temperatuurvoeler geschrapt van de rekening
- Helft van de arbeidsloon kosten geschrapt voor het vervangen van de thermostaat

Waarop ik zeg, pardon? De helft?

Na nadrukkelijk toe te lichten hoe alles is verlopen en wat afgesproken is komt de uitspraak "Ja, eeuh... u bent naderhand nog langsgeweest ook voor een lampje ook, toch?"

Dus weer uitgelegd dat het door een reparatie is voorgekomen dat ik langs ben geweest, om te kijken waarom ik alsnog meldingen krijg. Toegelicht dat ik onderhand al contact heb gehad met de gasspecialist waar weer 1000 euro werd voorgeschoteld.

Na nog wat heen en weer gesproken te hebben nadrukkelijk kenbaar gemaakt dat ik bij de afspraken sta en niet anders.

De beste man heeft het gehele arbeidsloon van 100 euro ex. BTW geschrapt evenals de 26 euro ex. BTW voor de temperatuurvoeler.

Ik heb duidelijk nogmaals gezegd dat ik best het geld wil overmaken en het probleem niet bij mij ligt. Maar dan moet het wel goed zijn.

Er zijn nog excuses gemaakt voor het ongemak dat zich heeft voorgedaan. De beste man geeft aan dat het hun schuld is wat er voorgekomen is en de excuses daarvoor.

Meer dan "dat is goed hoor" kreeg ik er niet uit op dat moment.

Nou anyways samenvattend: zonder met mailtjes tussen dubbel glas heen te moeten heb ik toch eindelijk hetgeen voor elkaar dat overeengekomen is en betaal ik incl. BTW toch al gauw 160 euro minder.

Scheelt toch weer op een rekening van €997.

Ik ben dus weer aardig blij en hoop dat het hiermee klaar is.

Toch maakt een dealer hier geen vrienden mee. Al dat geleuter en nog altijd een probleem dat loopt. Als ik weer eens iets aan de hand heb zal ik toch wel een paar keer denken voor ik weer daar heen rijd voor onderhoud en dingen.

Het meest vervelende voor mij persoonlijk is dat mijn vertrouwen in mensen al heel laag is en dat keer op keer maar weer wordt bevestigd waarom dat zo is. Het is heel vervelend.

Mensen we toosten erop, bedankt voor de support :473:
 

cvegreen

Forumguru
Eind goed al goed zeggen ze toch. Het is inderdaad balen ,ik zou er na het betalen van de laatste factuur nooit nog binnenstappen. Ik ben daar keihard in, mijn baas is ook niet mals voor mij , dus verlang ik dat elders ook .
 

Gieliovd

Forumguru
Ja en ik ben er ook wel happy mee. Nu nog even de goede factuur ontvangen, naar verwachting €840, en dan is het hoofdstuk af te sluiten.

Vandaag weer ruim 200 km in de Fabia gezeten, blijft toch een leuke auto.

Ik begin wel een lendensteun te missen op de langere afstanden.

Wel weer wat handig opgevallen... ik draai precies 4000 toeren met 120 op de GPS. Met die vreemde tellerafwijking scheelt dat weer kijken :).

Edit: LOL! Dit is mijn 999ste post!!!!!!
 

Gieliovd

Forumguru
Zo, alweer een tijdje stil op mijn problemen topic, het laatste bericht was een positief afsluiten van het probleem verkeerde facturen.

Het probleem is toch niet afgesloten, de VIERDE HERINNERING lag vandaag op de mat.

En dat terwijl ze de factuur zouden aanpassen en het bedrag voor het vervangen van de thermostaat (arbeid) en de temperatuurvoeler zouden weghalen.

Nee hoor, er ligt gewoon weer een herinnering.

Hoe communiceren ze daar bij de dealer? Met rooksignalen?

Ik doe de herinnering terug in een envelop met de tekst "Dit is de vierde foute factuur, ik ga niet alles voor de vierde keer toelichten. Informeer bij de heer XXXX. Vriendelijke groet.

Ze zoeken het maar een tijdje uit. Weer bellen, alles uitleggen, horen dat het goedkomt....

Een woord: TRIEST
 

Fabia

† In Memoriam
Daar krijg je toch :1884: van. Wat een eikels daar zeg :mad: De service is echt :biggthumpdown: :icon_smile_dead:
 

joergarms

Senior Member
Zijn ze soms met z'n allen paaseieren aan het zoeken daar??
Daar wordt je wel moe van zeg, goed gedaan dat terugsturen.
 

Gieliovd

Forumguru
Ik heb de factuur retour gedaan op de post, gistermorgen.

Vandaag lag er prompt een dikke envelop op de mat.

Met daarin een factuur met het aanvankelijke bedrag van 997,54 en nog een nieuwe factuur ook met een totaalbedrag van 861,34.

Dat begint er al meer op te lijken.

Er moeten bedragen vanaf getrokken worden van 25,30 en 98,25 voor arbeid en een sensortje. Dit laatste excl. BTW, dus 147 euro incl. BTW.

Kijk ik naar het verschil tussen beide totaalbedragen:
997,54 - 861,34 = 136,20

Huh? Waarom is dit geen 147 maar 136,20 ????

Zie ik plots een post KLEINMATERIAAL van 14 euro (oude factuur) nu opeens 23,10...

Het blijven toch een vreemd stelletje mensen daar. Gaat het ene goed, verhogen ze het andere maar.

Gewoon een beetje winst erbij smokkelen???????

Ik snap hem werkelijk niet meer. In principe heb ik zoiets van pffff zoek het lekker uit allemaal ik betaal het morgen wel ff, maar eigenlijk zou ik ze weer op hun ballen moeten geven dat ze me wéér erbij naaien, ook al is het maar voor een tientje, toch weer een halve tank gas.
 

Fabia

† In Memoriam
Irritant zeg. Ik zou daar echt nooit meer van mijn leven langsgaan. Kan je niet een afbetalingsregeling krijgen en dan elke maand een klein beetje betalen. Elke keer een ander bedrag en op verschillende tijdstippen:).
 

Gieliovd

Forumguru
Dan krijg ik over 2 jaar weer een rekening van 500 euro wat nog open staan, ja meneer wij kunnen uw betalingen niet vinden hoor....

Stelletje iglobewoners.
 

EdK

Forumguru
geef ze toch een tegenrekening voor telefoon en administratie kosten gederfde werkuren (snipperuren opnemen )!!
Ze hebben jou door hun foute rekeningen ook op extra kosten gebracht !!

Kijken hoe ze daar op reageren !!!

Een tip : ga er nog 1 keer langs met al je bescheiden en neem het nomaals door ter plekke totdat je het naar je zin hebt recht getrokken !!
Dan meteen een rekening vragen en meteen pinnen !! laat wel op je rekening zetten dat alles is voldaan van servicebeurt van de datum dat het gedaan is !!

Krijg je dan evenzogoed weer een rekening opgestuurd dan een kopie terug sturen en meteen met administratiekosten schermen !!

Zelf zou ik onderhand echt naar een andere dealer gaan zoeken !!
 

Gieliovd

Forumguru
Vandaag nog aan de telefoon gesproken met de dealer omdat ze mijn brief teruggekregen hadden als 4e herinnering.

Ik heb meteen gezegd: ja, nou is het wéér fout vanwege die toename in kleinmateriaal.

Dat was vanwege het standaard 5 procent tarief wat ze normaal terugbrengen naar <15 euro.... dit keer vergeten.

Volgende reparatie wilden ze het wel in mindering brengen op de rekening. Ik dacht later, fuck dat ik betaal gewoon 10 euro minder.

Dat ga ik nu maar eens doen. Ik ga de centen overmaken minus €9,10.
 

cvegreen

Forumguru
Vandaag nog aan de telefoon gesproken met de dealer omdat ze mijn brief teruggekregen hadden als 4e herinnering.

Ik heb meteen gezegd: ja, nou is het wéér fout vanwege die toename in kleinmateriaal.

Dat was vanwege het standaard 5 procent tarief wat ze normaal terugbrengen naar <15 euro.... dit keer vergeten.

Volgende reparatie wilden ze het wel in mindering brengen op de rekening. Ik dacht later, fuck dat ik betaal gewoon 10 euro minder.

Dat ga ik nu maar eens doen. Ik ga de centen overmaken minus €9,10.

Eens je factuur betaald is zou ik er geen stap meer binnen zetten . Ze zijn niet eerlijk en dat kan /mag niet zijn.
Waar ik mijn wagen gekocht heb kom ik ook nooit meer hoor.
 

Gieliovd

Forumguru
Nou zojuist de factuur betaald, verminderd met 9,10 euro vanwege die mysterieuze prijsverhoging.

Ze krijgen waar ze recht op hebben en niet meer.

Ik hoop dat ik daar geen gezeik meer mee krijg en het EINDELIJK na 4 maanden voorbij is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan