Pon meeting 2007: actieve & passieve veiligheid

DJNeO

Actief lid
ach ja...stoplichten he? :koffie: Maar die, wat was het...Arabath(?) won het niet hehe :uitlachen:

Die won het inderdaad niet :)
Maar volgens mij trok ie niet volledig door... ik hield hem ook bij maar omdat ie naast me bleef had ik maar de handdoek in de ring gegooid... :(
 

Tallguy

Forumguru
Ik hoef me toch geen zorgen te maken over deze foto he? :ahum:

Nee hoor meneer de politieagent...ik reed niet te hard :laugh:
 

Bijlagen

  • DCP_4594.jpg
    DCP_4594.jpg
    5 KB · Weergaven: 33

Tallguy

Forumguru
ik zag de smilies wel, maar ik ben ook modje en moet me natuurlijk wel netjes gedragen...*kuch* :473:
 

Okki

Donateur
Ik vond het een leerzame middag. Die pet past ons allemaal en mijn neefje (altijd in het zwart en Skoda fan) heeft er weer een leuk T-shirt bij.

Doen ze toch maar weer bij Pon.

Bedankt iedereen die er tijd in heeft gestoken en de moeite heeft genomen om te komen. :xyxthumbs:


p.s. van wie was die zwarte O2 met Milotec chroom op de achterlichten en achterklep. Bericht mij daar even over middels een PM-etje!
 

Hugo1973

Actief lid
Ik ben mezelf nog steeds aan het inlezen in dit forum (en zoals jullie zien neem ik die taak behoorlijk serieus :laugh:) en vroeg me na lezing van dit draadje af er ook dit jaar zo'n bijeenkomst is.

Het lijkt mij namelijk erg leuk en interessant om daarbij aanwezig te zijn!
 

ougie

Forumguru
Het petje uit de 2006 meting ligt nog altijd op mijn hoedenplank en het T-shirt hangt als collectoritem op de computerkamer. De thermosmok heb ik meerdere malen gebruikt als we naar een rally gingen, maar is inmiddels lek.
Tijd dus voor nieuwe accessoires van de Fam Pon.
 

ougie

Forumguru
Geef nou maar toe Ougie, die T-shirt zit/zat gewoon te strak bij je.... ;)

Heeft bij de 2006 meating, mijn airbag zo'n indruk op je gemaakt.
Ik kan je melden, hij zit er nog steeds hoor.
En als we bij de volgende meating, na afloop, met z'n allen iets gaan drinken, heb je kans datie alleen maar groter wordt. Ik woon vlak bij Leusden en aldaar weet ik wel een gezellig kroegie.
 

VEEJAY

Forumguru
Heeft bij de 2006 meating, mijn airbag zo'n indruk op je gemaakt.
Ik kan je melden, hij zit er nog steeds hoor.
En als we bij de volgende meating, na afloop, met z'n allen iets gaan drinken, heb je kans datie alleen maar groter wordt. Ik woon vlak bij Leusden en aldaar weet ik wel een gezellig kroegie.

haha, eigenlijk heb ik het over mezelf. Ik vond het een mooi T-shirt maar helaas mag ik 10 kilo afvallen om het fatsoenlijk te kunnen dragen.
 

higgy

Forumguru
De eerste voorzichtige contacten met PON zijn door mij gelegd.
Ze kunnen niet op korte termijn reageren, maar komen zsm. terug op een mail die ik hen stuurde (o.a. over meer samenwerking met het Skodaforum)
Jullie horen tzt van me.
 
Bovenaan Onderaan