Pon meeting 2007: actieve & passieve veiligheid

SkodaMan

Actief lid
Ik stel voor het minimum voor definitieve organisatie te zetten op 8 deelnemers. Als er minder dan 8 aanmeldingen zijn gaat het niet door. De organisatie vraagt nogal wat tijd van Pon Mobiel en de vrijwilligers die het organiseren. Ik hoop jullie begrip.
 

Hetzer

Forumguru
ik kan helaas dit keer toch niet, ik kom die dag uit het buitenland, en ik moet me al haasten naar huis want 11 mei word ook onze C-1 afgeleverd.....
Afgelopen jaar was ik wel van de partij, en ik vond het erg geslaagd, ik wil ook zeker de forum leden oproepen om te gaan want het is echt de moeite waard ook voor mensen die er toch een stukje voor moeten rijden!!!!!!
 

Bijlagen

  • 51091-Kopie van DSC00074.JPG
    51091-Kopie van DSC00074.JPG
    72,9 KB · Weergaven: 17

Okki

Donateur
OK, OK, OK, OK...........
Ik zal mijn baas vragen of ik een vrije middag kan krijgen. Wil geen spelbreker zijn. Jullie horen het volgende week.
 

sitechris

Donateur
Re: Pon meeting 2007: actieve & passieve veilighei

helaas helaas ik zou er graag bij willen zijn, maar mijn schoonpapa viert zijn verjaardag...
frown.gif
 

Daniel

Lid
Re: Pon meeting 2007: actieve & passieve veilighei

</font><blockquote><font class="small">Citaat: sitechris</font><hr />

helaas helaas ik zou er graag bij willen zijn, maar mijn schoonpapa viert zijn verjaardag...
frown.gif


[/ QUOTE ]

Nou dan wist ik het wel,dit is een buiten kansje om er dan bij te zijn
wink.gif
 

DJNeO

Actief lid
Even klein update-tje namens de fotograaf...

wie zullen er nu komen?
hier een lijstje!

- Skodaman
- DJNeO
- Exciter ? (niet zeker)
- Ougie
- Kensei + Vriendin
- Michel

Dus nog minimaal 1 a 2 personen aanmelden om het definitief te maken!! :D
en dan uiteraard niet afmelden he... ;)
 

maarten2xrs

Senior Member
pon meeting

ik kom ook weer met mijn [gepimpte} OCTAVIA IN WRC UITVOERING.
VOND HET VERLEDEN JAAR ZEER GEZELLIG.
GROETJES MAARTEN
 

Tallguy

Forumguru
Even klein update-tje namens de fotograaf...

wie zullen er nu komen?
hier een lijstje!

- Skodaman
- DJNeO
- Exciter ? (niet zeker)
- Ougie
- Kensei + Vriendin
- Michel

Dus nog minimaal 1 a 2 personen aanmelden om het definitief te maken!! :D
en dan uiteraard niet afmelden he... ;)

Vriendin gaat niet mee, kreeg gisteren te horen dat ze dan moet werken. Ik kom dus alleen.
 

ougie

Forumguru
Hopen dat dit jaar de T-shirtjes van een grotere maat zijn. Het petje heb ik regelmatig op mijn hoofd als ik als rallyfan langs een klassementsproef sta. De warmhoudbeker gebruik ik als ik op korte ritjes toch nog snel even een mok koffie in mijn mik wil gieten. Die dingen zijn trouwens best prijzig, ik zag er laatst een, zonder Skoda logo, die koste nog 12 eurootjes.
Jullie begrijpen natuurlijk dat ik dit schrijf om meer mensen naar Pon toe te krijgen, meer zielen is meer vreugd. Wellicht gaan we dit keer met lege handen naar huis, "alles dubbel, daar hebben ze niets aan", zullen ze bij Pon denken. Maakt niet uit, het gaat om de informatie die we krijgen en ook de koffie met koek was vorige keer niet te versmaden. Kortom de info en catering was prima geregeld. En last but not least, natuurlijk het samenzijn met medeforumers was erg gezellig, mede door het mooie weer wat we toen hadden.
Nou mensen mooi verhaal, lekker kort, dus kom op 11 mei naar de Skoda meating bij Pon Leusden.
 

Okki

Donateur
Ik laat het morgen weten of ik kom t-ja of t-nee :rolleyes:

Gisteren was ook vandaag (00:21 uur)

Dus nu: ja.....ik heb vrij en kom ook !

CU 11-5
 

Tallguy

Forumguru
Bijgewerkt lijstje:

  1. Skodaman
  2. DJNeO
  3. Exciter ? (niet zeker)
  4. Ougie
  5. Kensei
  6. Michel
  7. Okki
  8. Maarten2xrs
Exciter, weet je het inmiddels al dat je komt? Ik ga ervanuit dat je komt om alle lofzang in ontvangst te nemen voor het nieuwe forum :D

@Daniel...kom jij niet of wel?
 

Tallguy

Forumguru
Bijgewerkt lijstje(19-4-07 09:12u):
  1. Skodaman
  2. DJNeO
  3. Exciter ? (niet zeker)
  4. Ougie
  5. Kensei
  6. Michel
  7. Okki
  8. Maarten2xrs
  9. Blacky
Exciter, weet je het inmiddels al dat je komt? Ik ga ervanuit dat je komt om alle lofzang in ontvangst te nemen voor het nieuwe forum :D

@Daniel...kom jij niet of wel?
 
Bovenaan Onderaan