Pon meeting 2007: actieve & passieve veiligheid

ougie

Forumguru
Het is erg laat, maar door onstandigheden moet ik het helaas af laten weten. Ik had graag weer aanwezig geweest, maar soms zitten dingen tegen. Gelukkig zijn er voldoende aanwezige, met Smurf als voorlopige hekkensluiter. Ik wil wel alle aanwezige veel leerzaamheid en plezier wensen en hoop er volgende keer weel bij te zijn.
 

Michel

Forumguru
Door onvoorziene omstandigheden moet ik helaas eveneens verstek laten gaan. Ik had er graag bij willen zijn, zeker toen ik de positieve geluiden over de eerste meeting bij Pon hoorde, maar helaas is het even niet anders. Met excuses voor de late melding.
 

Tallguy

Forumguru
  1. Skodaman
  2. DJNeO
  3. Exciter
  4. Kensei
  5. Okki
  6. Maarten2xr
  7. Blacky
  8. BlackO2
  9. Kuif
  10. SkodaRacer
  11. SmurfForLive
Afvallers:
# Ougie
# Michel
 

DJNeO

Actief lid
okee jongens, vanmiddag is het eindelijk zover!! :473:

De meeting is dan eindelijk daar, Forum Fotograaf heeft zijn toestel al paraat (ik dus :) )

Nog even alles op een rijtje voor degene die nu nog kijken hoe laat en waar moet ik zijn :)

Pon Mobiel
Klepelhoek 4
3833 GZ Leusden
Tel.: 033 - 494 9170
Onze contact persoon is Mirjam

programma:
- 14.30 uur verzamelen en kennismaken
- 15.30 uur presentatie van een medewerker van Pon Mobiel
- 16.00 uur vragen stellen en rondgang door de showroom
- 16.30 uur afscheid en terugreis

Kensei heeft het lijstje met wie er precies komen al neergezet, dus ik zie die andere 10 personen vanmiddag wel verschijnen he! :)
 

Tallguy

Forumguru
met dit weer heeft 't niet zo'n zin om de auto nog ff door de wasstraat te halen he? :crazy: :tongue:

DjNeO nam de camera mee, toch?
 

Okki

Donateur
Inderdaad, ik moet dan kiezen tussen vieze velgen of een nat pak!
(Maak ze nog met de hand schoon, durf nog niet door de wasstraat)
 
ik zat er gisteren nog aan te denken om de auto te wassen maar dat heeft weinig zin idd
tot straks
dj neo niet je camera vergeten net als de vorige x

die van mij lig standaard in de auto dus fotograven zat

tor straks
 

DJNeO

Actief lid
ja... ho is ff....

er is er maar 1 de forum fotograaf ja!!

Dat ben ik, en uiteraard heb ik de camera in de aanslag!! ;)
 
pon mobiel is weer afgelopen en het was super gezellig en veel nuttige informatie en nu met ze allen de file in (ik ook dus) en ik niks te doen.
bedankt voor alles

gaan we weer verder file rijden
 

Tallguy

Forumguru
Ik ben anders allang thuis hoor! Had wel een opdringerige DJNeO achter me aan :grin: , maar ja...tegen mijn 2.0TDI kon ie niet op. Ik zag nog net een big smile van hem vlak voordat hij uit mijn achteruitkijkspiegeltje verdween bij het stoplicht :bye:

Was gezellig, ben benieuwd naar de foto's.
 

SkodaMan

Actief lid
Helemaal top. :471:
Mirjam en Pieter van Pon Mobiel zijn weer hartelijk bedankt voor hun tijd en inzet. Ook erg bedankt voor de goodies. Mijn vrouw heeft de pet nu op en ik het T-shirt aan. Even lekker napraten tot de regen kwam en nog even op de foto.

Aanwezig waren:
  1. Skodaman
  2. DJNeO
  3. Exciter
  4. Kensei
  5. Okki
  6. Maarten2xr
  7. Blacky
  8. BlackO2
  9. Kuif
  10. SkodaRacer
  11. SmurfForLive
  12. Vento
 

Ad_O2

Lid
Nou, ik ben reuze nieuwsgierig naar jullie verhalen en vooral naar de foto's
Nog kunnen modderworstelen met dit weer?
 

Tallguy

Forumguru
Het weer viel mee gelukkig. We hebben na afloop nog even buiten staan te kletsen en wat foto's kunnen maken. Pas toen de druppels weer uit de lucht kwamen zeilen is iedereen vertrokken.
 

Blacky

Forumguru
Het was weer een interessante middag.Leuk om elkaar weer eens te zien. Mirjam en Pieter bedankt voor de ontvangst en de versnaperingen.Ben ook benieuwd naar de fotos
 

DJNeO

Actief lid
@Kensei
IK??????? opdringerig???? jij moet gewoon doorrijden.... :1761:

Ik wil proberen vandaag de foto's op het internet te gooien! zal zo snel mogelijk hier een linkje plaatsen voor de foto's! :)
 

DJNeO

Actief lid
Ik ben anders allang thuis hoor! Had wel een opdringerige DJNeO achter me aan :grin: , maar ja...tegen mijn 2.0TDI kon ie niet op. Ik zag nog net een big smile van hem vlak voordat hij uit mijn achteruitkijkspiegeltje verdween bij het stoplicht :bye:

Was gezellig, ben benieuwd naar de foto's.

bedoel je niet uit MIJN achteruitkijk spiegeltje verdween in veenendaal... jij moest nog even wachten voordat je mocht... :tongue:
 
ja mirjam bedankt (kan ze lezen; want ze kijkt geregeld op ons forum) en ook pieter bedankt voor jouw presentatie over abs, eds, ebv, msr, asr, bas, en esp (iets vergeten?). leuk dat ik pas bij thuiskomst in de plastic zak keek en dus een baseball cap zag; komt goed van pas wanneer ik in spanje rondloop binnenkort! en wat had die mooie skoda octavia 100 van maarten weer een heleboel bekijks op de terugweg.........
 
Bovenaan Onderaan