Pon meeting 2007: actieve & passieve veiligheid

Exciter

Administrator
lijst
  1. Skodaman
  2. DJNeO
  3. Exciter
  4. Ougie
  5. Kensei
  6. Michel
  7. Okki
  8. Maarten2xrs
  9. Blacky
Weet het inmiddels zeker :D
 

ad5000

Actief lid
Jammer dat het niet op zaterdag de 12e gehouden kan worden of sowieso op een andere zaterdag...
Ik woon dan wel in de buurt, maar heb een belangrijke afspraak buiten de deur. Had er graag bijgeweest. Tot hoe laat duurt het?
 

ericb

Actief lid
Helaas, precies op dat moment geven wij een verjaardagsfeestje voor mijn jongste dochter. Volgende keer beter.
 

Tallguy

Forumguru
  1. Skodaman
  2. DJNeO
  3. Exciter
  4. Ougie
  5. Kensei
  6. Michel
  7. Okki
  8. Maarten2xrs
  9. Blacky
  10. BlackO2
Nu weet ik alleen nog niet van Daniel of hij wel of niet komt (was nog niet zeker), dus Daniel???? :623: en laat het ons weten :grin:
 

SkodaMan

Actief lid
Jammer dat het niet op zaterdag de 12e gehouden kan worden of sowieso op een andere zaterdag...
Ik woon dan wel in de buurt, maar heb een belangrijke afspraak buiten de deur. Had er graag bijgeweest. Tot hoe laat duurt het?

Ik heb het volgende bericht aan Mirjam van Pon Mobiel gestuurd ter bevestiging:

Hi Mirjam,

Bedankt voor je bericht. Misschien dat er nog een paar forumleden zitten te wachten met aanmelden tot het definitief doorgaat. Wij hadden in gedachten om het te hebben over actieve en passieve veiligheid inclusief de afkortingenlijst zoals ESP, ABS, ASR enz.. Er zijn veel vragen op het forum hoe de verschillende systemen (elektronisch) werken en hoe ze elkaar beïnvloeden. Ik hoop dat dit goed is.

Voorstel programma:
- 14.30 uur verzamelen en kennismaken
- 15.30 uur presentatie van een medewerker van Pon Mobiel
- 16.00 uur vragen stellen en rondgang door de showroom
- 16.30 uur afscheid en terugreis

Locatie: Pon Mobiel in Leusden.
Datum: 11 mei 2007


Na het bezoek aan Pon stonden we vorig jaar nog even met de auto's op een rijtje even tegen de banden aan te schoppen (napraten) wat overigens heel gezellig was.
 

Tallguy

Forumguru
Toppie! Ik ben benieuwd! Heb al vrij genomen die middag om er een keer bij te zijn. Is informatief ook nog, dus....
 

Kuif

Nieuw lid
Opzich heb ik ook wel zin om erbij te zijn, zeker omdat ik komende maandag mijn bolide mag ophalen bij de dealer. Ik moet alleen even kijken of het planningstechnisch kan.
 
gezien dat de meeting in oudenboch niet zo'n succes was (4 skoda's)
wil ik er alles aan doen om er dit jaar voor het eerst bij te zijn
lijkt me best intersant

OKKIE kan ik achter jou aan rijden als ik kan want ik weet niet precies waar het is
 

Tallguy

Forumguru
  1. Skodaman
  2. DJNeO
  3. Exciter
  4. Ougie
  5. Kensei
  6. Michel
  7. Okki
  8. Maarten2xrs
  9. Blacky
  10. BlackO2
  11. Kuif (laat het nog definitief weten)
  12. SkodaRacer (laat het nog definitef weten?)
 

Okki

Donateur
Skodaracer,

Ik heb die middag vrij genomen om er bij te zijn. We kunnen wel ergens afspreken om er naar toe te rijden. Ik denk zelf aan de parkeerplaats bij 'van Kleef' ik ben om 12.30 klaar zal daar (bij van Kleef) om 13.00 uur zijn, rijden we vandaar samen verder (ik weet ook niet waar het is maar we vinden het wel)
 

EdK

Forumguru
heren Skoda rijders,

Ik wens jullie een leerzame middag toe bij Pon
Doordat deze periode van het jaar voor de firma waar ik werk topdrukte is , wordt het voor mij onmogelijk om vrij te krijgen !!
Maar hoop dat jullie er veel van op steken en dit met ons op het forum willen delen !!

mvg

EdK
 

SkodaMan

Actief lid
Ja Michel, je hebt gelijk. Alles op een rijtje:

Pon meeting 2007: actieve & passieve veiligheid
vrijdagmiddag 11 mei 2007

Pon Mobiel
Gastvrouw: Mirjam
Klepelhoek 4
3833 GZ Leusden
Tel.: 033 - 494 9170

programma:
- 14.30 uur verzamelen en kennismaken
- 15.30 uur presentatie van een medewerker van Pon Mobiel
- 16.00 uur vragen stellen en rondgang door de showroom
- 16.30 uur afscheid en terugreis

  1. Skodaman
  2. DJNeO
  3. Exciter
  4. Ougie
  5. Kensei
  6. Michel
  7. Okki
  8. Maarten2xrs
  9. Blacky
  10. BlackO2
  11. Kuif
  12. SkodaRacer
  13. Er kan nog meer bij..........
 

Ad_O2

Lid
BAAAAAAL!!! :mad:

Had er zéér graag bij willen zijn, maar heb die dag daarvoor al een dag vrij voor de NLUUG....

Veel plezier deze dag en ik hoop veel ervaringen en foto's te gemoet te zien hiervan op het forum!
 
Bovenaan Onderaan