PizzaPieter's Seat

PizzaPieter

Forumguru
PS: die deur verlichting zie je echt niet als het buiten licht is. Je ziet hem.alleen als het donker begint te worden
 

JeSko

Forumguru
@ertromp

Knap zeg, jammer dat mijn auto dat niet standaard heeft, geeft toch wat extra sfeer:D

@PizzaPieter

Haha ik ben ook zo iemand hoor, ik mag ook al blij zijn als ik een lamp vervangen krijg haha:maakmegek: wel heel knap zo! Geeft de auto wat meer cachet, niet verkeerd zo!
 

catch me

Forumguru
kijk, netjes !!! @PizzaPieter zoals al eerder gemeld, had ze zelf ooit ingebouwd in mijn ibiza 6J, goed te doen hoor met ledsrtip bij aliexpress besteld, koste niet veel, lichtsterkte etc gewoon te regelen, foto's zijn niet super, in t echt mooier maar is voor de indruk....
 

Bijlagen

  • LEDstrip6j.jpg
    LEDstrip6j.jpg
    92,6 KB · Weergaven: 38
  • LEDstrip16j.jpg
    LEDstrip16j.jpg
    89,9 KB · Weergaven: 33

JeSko

Forumguru
@catch me

Dat zit er zo op foto mooi in inderdaad! Vaak zijn zulke kits van slechte afwerking waardoor er plekken zijn waar geen licht komt omdat de tube op sommige plekken geknakt word door het plaatsen, waardoor je vlekkerig licht krijgt, de led die het licht door de tube stuurt geraakt dan niet overal. Maar als ik dit zo zie... Het overwegen waard. Aangesloten op de batterij of was deze apart te bedienen en van aparte voeding voorzien door batterijen?
 

Rainesh

Forumguru
@PizzaPieter en @Jewepe

(Voor de anderen, dit is een update voor het SEAT systeem.....voor Skoda moet je mij even een PM sturen).

https://mega.nz/file/zCgXhIRJ#DD1sxY3r57uw95iq2sE1dr22cTuWQCVHLYPFWJ9PC5g

Instructies voor updaten:
- Windows gebruiken
- downloaden
- uitpakken
- snel sd kaartje nemen, max 32gb, fat32 formatteren
- de mappen en txt file naar root van sd kaartje toe kopiëren.
- contact aan, menu knop drukken en vasthouden tot je service menu ziet.
- andere sd kaartje eruit en enkel update erin
- softwareversie kiezen en dan update, 0480 kiezen
- overzicht scherm, update starten, gewoon laten gaan. Gaat paar keer herstarten etc.
- als het klaar is moeten bepaalde items op Ok staan. Daarna op terug drukken
- je ziet dan een scherm met Diagnose stekker etc. Druk op Annuleren.

Vervolgens gaat het rebooten en is het klaar.
 

PizzaPieter

Forumguru
Straks ff witte kentekenplaten halen én een flesje Wynns Petrol Extreme Cleaner.

Baat t niet, dan schaadt t niet.

Bij mijn diesels zorgden ze altijd voor een verbetering (al zal de toevoeging van 2takt olie aan de diesel van mn Mondeo 2.0 TDCI nooit geëvenaard kunnen worden)
 

catch me

Forumguru
@WhiteSuperB geheel werkte na 2 jaar nog steeds, en ik reed elke dag met de verlichting aan, had ze aangesloten op/bij de raamschakelaars, dar de verlichtingsdraad genomen
 

Rainesh

Forumguru
Zie mijn comment #70.

Nieuwste versie (iets met TPI) zat er al op. Hij gaf aan dat interne vervuiling een rol zou kunnen spelen.
Sorry overheen gelezen. Ja interne vervuiling kan een rol spelen, ik heb ook een 1.4 CoD blok, laatst heeft de dealer alle kleppen gewalnut blast. Merk dat auto rustiger is.

Kun je toch voor de zekerheid even je software onderdeelnummer en versienummer posten? Bij mij zei de dealer ook dat de laatste versie erop stond.....bleek twee nieuwere te zijn :) Heb ik toen maar zelf geupdate.
 
Bovenaan Onderaan