Pimp your Kodiaq

Frenk21

Forumguru
Ik moet zeggen dat ik het, nu ik er in rij, het eigenlijk helemaal niet zo lelijk vind. Ik laat het voorlopig zo. Kan het altijd nog wrappen. Voordeel daarvan is, dat je dat er weer makkelijk af kan halen zou je hem ooit weer willen verkopen.
 

Japanese Power

Donateur
Chinese handelsgeest is dat, je wilt niet weten hoeveel bestellingen er per dag vanuit NL via Ali worden geplaatst :sterretjes:.
Neemt niet weg dat ik het er in dit geval ook niet uit vind zien.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Kun je hier laten weten als je ze gevonden hebt en wat ze je gekost hebben?

Alvast bedankt!

De DSG flippers van de Kodiaq komen overeen met de flippers van de Golf 6 (MK6). Ik heb de extensions nu besteld op AliExpress. Voor het betreffende aankoopbedrag kan ik wel een risicootje nemen $ 10,91 inclusief verzenden :jaja:. Even zoeken op "DSG paddles MK6" en de keuze is reuze.
Extensions DSG.jpg
 

Toet toet

Senior Member
Zie verschillenden die allemaal gelijk lijken jouw link volgend en BA jouw referentie intypen. Moet ik nog ergens op letten?

Hier setje voor 10.42$ incl verzendkosten, voor Tiguan/Golf6.
Is dat hem? 16-39 dagen levertijd?!
 

Toet toet

Senior Member
Ziet er goed uit!

Heb met dank aan jouw link dezelfde besteld. Ze zijn onderweg. Denk per roeiboot, maar beer is er toch ook nog niet , dus ze kunnen rustig roeien.
 

EdK

Forumguru
Waarom heb ik het gevoel dat ze verkeerd om gemonteerd zijn ?
Lijkt me dat ze juist naar beneden gericht moeten zijn, zou het persoonlijk wel mooier vinden .....
Maar ja YDH zei het al, ieder zijn meug.....
 

vdam

Nieuw lid
Hoi kodiaq vrienden,
kwam dit tegen zonnewering en privacybescherming dit is geen folie.
Set te bestellen bij SOLARLPLEXIUS ziet er gelikt uit selecteer wel 2017 haha
Staat ook een filmpje op youtube lijk me mooi spul
 

Bijlagen

  • IMG_9810.PNG
    IMG_9810.PNG
    136,8 KB · Weergaven: 246
  • IMG_9811.PNG
    IMG_9811.PNG
    376,9 KB · Weergaven: 215
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan