Pimp your Kodiaq

johnboy

Donateur
https://www.pdaplus.nl/proclip-skoda-kodiaq-17-center-mount.html

https://www.broditcenter.nl/brodit/brodit-proclips/brodit-proclip-skoda-kodiaq-17-angled-mount

beide zijn clips, zonder lijm of schroeven oid.
de 2e (zoals die van johnboy) klik je om het frame heen wat daar zit
ik zou toch eerder voor de clip gaan in de 1e link, dan zie je hem beter (Waze!) en zit ie niet in de weg van de bijrijder.

ik vind de navigatie van de kodiaq zwaar waardeloos voor een net nieuwe auto, kent de nieuwe situatie a6/a1/a9/a4 totaal niet.
Er zit bij de middenconsoleversie een klein stukje dun dubbelzijdig tape. Ik denk dat de steun stevig genoeg is om te blijven klemmen. Dat weet ik woensdag .
 

Frenk21

Forumguru
Ik had ze eerst besteld bij Superskoda. Helaas werken die alleen met PayPall. Dat heb en wil ik niet. Bij overschrijven kwamen er extra kosten bij waardoor het voordeel weg was.
Nu gewoon besteld bij de Skoda webshop en laten afleveren bij de dealer. Dan krijg je geen verzendkosten.
Volgende week de kofferbakmat ophalen(hoop ik);)
 

marang73

Forumguru
Ik had ze eerst besteld bij Superskoda. Helaas werken die alleen met PayPall. Dat heb en wil ik niet. Bij overschrijven kwamen er extra kosten bij waardoor het voordeel weg was.
Nu gewoon besteld bij de Skoda webshop en laten afleveren bij de dealer. Dan krijg je geen verzendkosten.
Volgende week de kofferbakmat ophalen(hoop ik);)

Bedankt ... ga zeker de tunnelmat bestellen met 3 kids op de achterbank.
 

Japanese Power

Donateur
Bedankt ... ga zeker de tunnelmat bestellen met 3 kids op de achterbank.
Ik zit er ook over te denken, heb wel set rubber matten extra meebesteld maar niet aan de tunnelmat gedacht. Is wel handig aangezien we veel in de natuur banjeren met 3 apen achterin met blubberpoten ;) .
 

Frenk21

Forumguru
Ik vind hem ideaal, zeker in combi met de rubber matten. Ook met de hond is hij ideaal. Niet meer alle haren in het tapijt, die je er dan moeilijk uit krijgt;)
 

Jpturtle

Forumguru
Ik heb ook de rubber matten set met tunnelmat. Super!!! Zoek nu alleen nog iets voor de derde zitrij. Want die twee kleinste van mij zijn echt viespeuken :-)
 

johnboy

Donateur
Bij Ali te koop:
For-Skoda-Kodiaq-2016-2017-foglights-covers-decoration-car-fog-lamp-body-ABS-Chromium-Styling-fog.jpg_220x220.jpg
 

Triple4

Actief lid
@Frenk21 Ik wil ook nog een omkeerbare kofferbakmat(te laat met bijbestellen), maar die haal ik in Duitsland bij een dealer. Hier kost hij €99,95 en dezelfde in Duitsland €59,95

Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan maar in september hebben we een puppy bij en gezien wit leder :banghead: of toch :yeehaa:.
Ik had gedacht even op zoek te gaan of er geen plastiek bak bestaat die je achterin inzet in de koffer en dan las ik jouw melding. Ik weet niet juist wat ik mij moet voorstellen bij een omgekeerd kofferbakmatje...
Heb je die reeds zo ja kan je daar even een foto van nemen aub of evtl. de url-link van de site?
 

Triple4

Actief lid
Hoi @Frenk21 dank voor de info. Intss even op internet geloerd (los van Skoda) en waarschijnlijk ga ik meer voor een nylon 'bench' systeem kiezen waar de 3 opstaande zijden ook worden afgeschermd. De koffer blijft dan altijd netjes op die manier. Ik heb nog wat tijd om het uit te zoeken. Ik ga hier niet verder op in gaan anders heeft dit nog weinig met Kodiaq pimp te maken.
 

StefanLK

Senior Member
@Frenk21 Ik wil ook nog een omkeerbare kofferbakmat(te laat met bijbestellen), maar die haal ik in Duitsland bij een dealer. Hier kost hij €99,95 en dezelfde in Duitsland €59,95

Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan maar in september hebben we een puppy bij en gezien wit leder :banghead: of toch :yeehaa:.
Ik had gedacht even op zoek te gaan of er geen plastiek bak bestaat die je achterin inzet in de koffer en dan las ik jouw melding. Ik weet niet juist wat ik mij moet voorstellen bij een omgekeerd kofferbakmatje...
Heb je die reeds zo ja kan je daar even een foto van nemen aub of evtl. de url-link van de site?
De omkeerbare mat is aan de "plastic" zijde superglad, mijn Labrador haat me intens sinds we deze hebben.
Hiervoor in de Megane en Laguna was ook een omkeerbare mat maar dat was rubber aan één zijde.
De mat van de Kodiaq is spekglad...
 

Triple4

Actief lid
De omkeerbare mat is aan de "plastic" zijde superglad, mijn Labrador haat me intens sinds we deze hebben.
Hiervoor in de Megane en Laguna was ook een omkeerbare mat maar dat was rubber aan één zijde.
De mat van de Kodiaq is spekglad...
Goed om weten @StefanLK - ik had in de Tiguan ook gewoon een simpele rubber mat (met ribbels) voor mijn briard maar gezien het witte interieur nu... Opgelet dat we er hier geen viervoeters rubriekje van maken :jaja:
 
Bovenaan Onderaan