B.Stuurder
Forumguru
Niet door de Drive tru neem ik aan? 

Ik heb nu in de afgelopen week zowel skoda dealer als de vw dealer bezocht. Even los van uitrustingsniveau, maar als ik de stoel uit de passat connected series vergelijk met de stoel uit de businessline van skoda, zit daar een ontzettend groot verschil in. De stoel van de passat is naar mijn mening veel comfortabeler doordat die veel meer instelmogelijkheden heeft. Los van een proefrit, maar dat zou bij mij een reden zijn om na 1x octavia en 1x superb nu voor de passat te gaan.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
De Sportline die er aan komt heeft wel de sportstoelen uit de Octavia RS denk ik.Nope... de electrische stoelen die standaard op de style business zitten is het maximaal haalbare. Gemiste kans denk ik.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
@Bakkertje dat van die alufetisjist (Passat) en de boomlange pubers (Superb) is zeker niet denigrerend bedoeld hoor. Excuus als dat wel zo over komt.
Toch wel met een R pakketje hé.......?De auto is goedgekeurd. Uiteindelijk wordt het een Volkswagen Passat connected plus series. Dus na een OII facelift en een SII facelift, komt er dus een andere auto uit de VAG Groep te staan.