gdisselkoen
Forumguru
Dat R pakket vind ik nu juist afbreuk doen aan de auto. De gril lijkt wel een patatsnijder.Toch wel met een R pakketje hé.......?![]()
Dat R pakket vind ik nu juist afbreuk doen aan de auto. De gril lijkt wel een patatsnijder.Toch wel met een R pakketje hé.......?![]()
Ik heb totaal geen last van nadeinen....![]()
![]()
Veren en dempers van de passat eronder zou een passat ervaring moeten opleveren. Ben zelf best tevreden met de S3 ervaring, maar benieuwd naar de eerste die dit probeert![]()
dus door die bolle achterklep en bumper is de SIII groter.....Heb voor de lol de Passat B8 eens over de SIII gelegd. Zo zie je toch mooi waar die extra centimeters zitten.
Hou dat idee vast. Terwijl ik achterin nog even mijn benen strekdus door die bolle achterklep en bumper is de SIII groter.....![]()
Ik zal al blij zijn dat hij gaat deinen. Mijn VW Caddy Maxi geeft mij gewoon een ferme oplawaai die door heel mijn ruggengraat gaat.Met deinen bedoel ik met name het inveren / uitveren bij een drempel. Ook als je een drempel verlaat deint de auto redelijk vind ik. Zelfs mijn oude Passat van 96 gaat strakker over de drempels heen. En het deinen / inveren bij de Superb zorgt juist voor minder comfort vind ik. En natuurlijk zijn daar ook al eens de dempers en veren van vervangen, maar dat is allemaal nog de standaard maat zonder verlaging.