Oriënteren voor een nieuwe stationwagen.

ertromp

Forumguru
Welke kosten? Die voor zo'n software optimalisatie? Die vind ik het geld persoonlijk meer dan waard
 

CDK

Forumguru
Beide zijn mooie auto's @peter_lang, verschil in leeftijd is gering, zie maar 1 prijs staan, weet niet wat het prijsverschil is?? Optisch zou ik voor de zwarte gaan, de EBL heeft misschien ook meer opties als de Élégance? Je zou beide auto's in het echt moeten zien om een juist oordeel te kunnen geven....
 

CharlesTucker

Forumguru
In modeljaar 2012 was het verschil tussen de Elegance en de Elegance BL Xenon en navigatie (Columbus), op de foto's bij die zwarte zie ik echter ook een Columbus. Volgens de specificaties heeft ie ook Xenon, het moet dus haast wel ook een BL zijn. Verder wat Corne zegt, kijken, op het eerste gezicht zien ze er wel goed uit. Overigens staat toch bij beiden een prijs, ik vind het prijsverschil best groot voor twee vergelijkbare auto's met maar een paar maanden verschil in leeftijd, ben wel benieuwd waar dat vandaan komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Nu ik mobiel nogmaals kijk zie ik wél de prijs van de auto uit de eerste link, dat prijsverschil is inderdaad aanzienlijk! Je zou even de onderhandelingsruimte moeten aftasten en checken waar dat prijsverschil in zit....
 

Petrolhead

Forumguru
Beide zijn Elegance BL volgens kenteken check.
Zie al verschil in garantie (3 om 6 maanden) en afleverkosten zijn bij de zwarte niet duidelijk.
Grijze staat al tijdje te koop aan de datum tenaamstelling te zien.
 
Voor de prijs zou ik die grijze kopen maar mijn gevoel zegt een zwarte. En zijn beide ex lease auto's en elegance business uitvoering
 
Peter, weet niet of je inmiddels al een Octavia hebt gevonden. Die donkergrijze bij v.d. Linden in Hoogeveen is relatief goedkoop maar ik heb via mail contact met ze gehad en de inruilprijs op mijn Audi was ook 2K lager.
 
Bij Pouw in Steenwijk staat dezelfde uitvoering met handbak en 105 K op de teller. Daar zou ik hetzelfde moeten bijbetalen als bij v.d. Linden terwijl de vraagprijs 2k verschilt. Komt ook doordat je de garantie kunt bijkopen.
 
Ik ben trouwens geslaagd bij Ab Mulder in Apeldoorn. Daar staat ook nog een nette zilvergrijze Octavia uit juli 2011 met 96k op de teller. Handbak. Elegance Bus. Line.
 
Bij De Bois in Velp staat een zwarte Ambition Business Line uit feb 2012 met 68k op de teller. Hoge inruilprijs voor mij huidige auto ook, maar toch voor andere Octavia gekozen.
 
Bovenaan Onderaan