Amundsen Opstart problemen Amundsen

pfe83

Senior Member
Hoi, daar had ik nog niet over nagedacht. Kan eens kijken, al werkt de Skoda Navi prima als ik die gebruik zonder de CarPlay. Het gaat echt om de combinatie tussen de Skoda Navi en de CarPlay gezamenlijk.
 

pfe83

Senior Member
Maar weer eens een status-update nu we weer een half jaar verder zijn. De afgelopen tijd weinig gebruik gemaakt van CarPlay omdat de aansluiting van mijn telefoon niet meer optimaal werkte.

Vanochtend vol goede moed met een nieuwe telefoon, een nieuwe gecertificeerde kabel en de navi SD NIET in de poort van huis vertrokken. Ik had (alleen) Google Maps aanstaan en toen er een SMS bericht binnenkwam liep het systeem alweer vast en herstarte zichzelf. Na 5 minuten dus helaas alweer problemen. Blijft een hardnekkig probleem. Geen idee of er inmiddels al een software update is, ik gebruik nu software 0478 (Hardware H42).

Het blijft erg jammer, wat verder ben ik erg blij en tevreden met de auto. Ik blijf hopen dat er iets of iemand een oplossing heeft.
 

pfe83

Senior Member
Dat is goed om te weten @Antera , ik zal het zeker in gedachten houden. Ik heb inderdaad zelf een SD kaart met ruime capaciteit.
Voor mijn gevoel heeft deze versie (die toch al wat jaren oud lijkt te zijn) er eerder al eens op gestaan, maar heeft de dealer bij een vorige poging om de problemen op te lossen deze weer verlaagd. Ik wacht de reactie even af.
 

pfe83

Senior Member
Inmiddels met hulp van @Antera zelf de software bijgewerkt naar 0480, ging erg soepel. Benieuwd of dit verlichting zal bieden, ik zal het over een tijdje laten weten hier.

Tevens ook de navi kaarten weer eens bijgewerkt. Ook gekozen om dit volledig via een windows machine te doen en de SD kaart geformatteerd. Ik deed dit vaak via een Macbook, wellicht zat daar ook nog iets niet lekker. Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan