Opnieuw nazomermeeting bij VagTechniek??? (2015)

Willen jullie opnieuw een nazomermeeting in Nuenen bij Vag Techniek?


  • Totaal aantal stemmers
    38

micky

Forumguru
persoonlijk ben ik geen fan van de dag zelf tunen.. en ik weet dat dit bij JD wel reeds in het verleden zo gebeurt is, mss dat de mogelijkheid om met een voucher te werken er ook is, dat weet ik niet :)

maar daar gaat mijn voorkeur alleszins naar uit, ongeachte welke tuner we bezoeken.

Een goede maattuning neemt al gauw een halve dag in beslag, bij wijze van spreken ;)

Toen waren ze wel met een man of 3 bezig en werden er ik meen 6 auto's gedaan op de dag, lijstje heb ik niet meer helemaal in mijn hoofd zitten.
 
Heb niet gestemd omdat het mijn eerste meeting zou zijn :D dus kan nog niet oordelen (behalve van de verhalen :tegek: en foto's), maar mits de agenda en het thuisfront (wegens omstandigheden) het toelaat ben ik graag van de partij

De laatste tijd besteed ik meer tijd aan het forum :lezen: en met alles ontdekken en mezelf bekend mee maken en ben ik van de week op een prettig bezoek bij Antera geweest en ik kan alleen maar zeggen: Enthousiast over het Forum en de Leden!!!
 
Laatst bewerkt:

Highway

Forumguru
Meeting lijkt me erg interessant. Kan ik wat meer info over de techniek van de Skoda leren, en Vagtechniek is hier niet zo ver vandaan. Ben en vandaag geweest voor een aankoop keuring, netjes te woord gestaan en qua mijn gevoel hebben ze goed hun best gedaan.
 

Antera

Donateur
Maar heb ik het nu goed begrepen dat de nieuwe rollerbank meeting als op touw is gezet door een van de heren?
 
Bovenaan Onderaan