Opnieuw nazomermeeting bij VagTechniek??? (2015)

Willen jullie opnieuw een nazomermeeting in Nuenen bij Vag Techniek?


  • Totaal aantal stemmers
    38

Joske

Forumguru
Naar aanleiding van een ander topic over korting bij Vag Techniek..


even kort de vraag (met poll, voor de tapatalkgebruikers: check pc of mobiele versie!)


Zouden jullie opnieuw een meeting willen doen bij Vag Techniek?

Lucas en Martin ( de eigenaars van Vag Techniek) zouden dit heel graag opnieuw samen met ons willen doen, het verschil met andere meetings was enorm. Dit was de eerste meeting waar zoveel mensen heel de dag gebleven zijn en de sfeer er zo amicaal aan toeging! Vandaar hun (en mijn) vraag of jullie dit opnieuw willen doen?

Ik wil er mij alvast opnieuw volledig voor inzetten om dit te organiseren :)

Uiteraard met kortingen! zoveel is zeker ;)

groeten

Joske

aka Joris ;)


P.S. voor diegene die de sfeer van de meeting van 2014 wil opsnuiven:

http://www.skodaforum.nl/forum/i/nazomer-meeting-Škodaforum-zaterdag-6-september-2014.22759/


zijn slechts 1615 posts :D
 

micky

Forumguru
Dat rapport heb ik ook al :)

Misschien tegen die tijd, "hoe fris ik mijn lichte interieur op na 1 jaar"
 

CDK

Forumguru
@Joske, vond het een super geslaagde dag en zou die graag nog eens willen over doen, maar of je dat dit jaar weer al zou moeten doen vraag ik me af.
Er zijn mensen die om reden van reisafstand en kosten wel of niet komen, in een andere regio iets organiseren zou dan misschien een beter idee zijn?
 

Joske

Forumguru
begrijp ik wel Corné.. vandaar ook mijn vraag hier :)

andere voorstellen zijn uiteraard welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Al is het in Friesland voor mij is het goed en zal altijd aanwezig zijn als de agenda het toe laat ;)
Persoonlijk lijkt het me leuk om het eens een keer in Vlaanderen te doen bij bijvoorbeeld DVX of BR... of lul ik nu heel raar?
 

peterrapid

Forumguru
Alhoewel Vlaanderen voor mij heel interessant is omwille van afstand begrijp ik ook wel dat dit vooral een NL forum is. Maar heb zo al filmpjes gezien van Duitse en Tsjechische collega's waar ze een weekendje organiseren met gezin op camping waar (de meeste mannen) zich kunnen focussen op de skoda's , en de vrouwen ... op andere dingen samen met de kindjes natuurlijk is dit een weekend en een zekere kost maar zag er op YouTube wel gezellig uit
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Forumguru
Voor mij zou Vlaanderen ook prima zijn. Afstand maakt mij niet uit. Ik vond ook dat weer bij Vagtechniek niet mijn voorkeur heeft.
 
Bovenaan Onderaan