Opnieuw nazomermeeting bij VagTechniek??? (2015)

Willen jullie opnieuw een nazomermeeting in Nuenen bij Vag Techniek?


  • Totaal aantal stemmers
    38

Vanenkelen

Forumguru
Heb nee gestemd.... vond het super bij VagTechniek, maar zag @Corné de Kluijver ook bijvoorbeeld Celtemp noemen, lijkt me ook een leuk bedrijf. Vind het namelijk ook een leuke manier om kennis te maken met verschillende bedrijven en hun filosofie en expertise. Mag in het noorden, oosten, zuiden (Belgie) of in het westen van het land zijn. Verandering is leuk, maakt het ook voor andere forumleden die geen tijd/zin/gelegenheid hebben makkelijker toch eens langs te komen. TVS en Vagtechniek was voor de gemiddelde randstedeling (waar ik dan onder val) toch een vergelijkbaar "pokke-eind" weg ;).

Dus ik kom graag nog eens terug bij VAGTechniek en als ik ooit weer een ander VAG product aanschaf staan ze hoog op mijn lijstje om een tuning of aanpassing te laten doen, maar om nou speciaal voor die korting weer naar hen terug te gaan voor een volgende meeting, dat is voor mij niet het belangrijkste.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Mocht er behoefte zijn om ergens anders n meeting te houden, bij carclean geven ze workshops car-detailing. Kan je misschien ook wel combineren met n meeting. Volgens mij heeft de alfaclub dat wel eens gedaan.

Ik heb Tim al eens gepolst in die richting (of demo en shop van Carclean op een andere meeting lokatie), maar dan moet je vroeg zijn, zodat het in de agenda past van Carclean. Gezien de activiteiten zoals Summer Detail Day, en vaak de clinics die daar een poosje achteraan komen (door de DAP's die dan weer verkocht zijn) is het de vraag of dat lukt. Ook is de ruimte binnen bij Carclean wel klein als er een flinke groep komt. Overigens een workshop doen ze normaal in kleine groepjes van maximaal 10 personen ofzo, dan is een groep van 40-50 man wel heel veel. Een aantal demo's is prima te doen, en ook mensen zelf wat laten proberen op een proefpaneel zal niet zo'n probleem zijn.

Maar misschien is er iemand met nog een idee over ander soort bedrijf met automotive connecties.
 

micky

Forumguru
België lijkt mij gewoon echt leuk om eens te doen, ik moet toch al ver rijden, dan maar eerst naar mijn schoonouders en vandaar naar de lokatie :)
 
Duidelijk , doe maar een andere plek dan , misschien in het noorden of bij jullie in Belgie. Maaaar vind het bij Vag-techniek ook leuk hoor , gaat zaterdag ff kijken daar ;)
 

peterrapid

Forumguru
Heb ja gestemd vond het leuk daar en niet te heel ver ... Mag gerust nog eens van mij. Tussenoplossing zoeken misschien om nog een andere partij erbij te betrekken die nog een extra aan de meeting kan toevoegen zoals bandenboer of velgen verkoper ...
 

blauwkeut

Forumguru
Ben ook wel te vinden voor een nieuwe nazomermeeting. Ga die in de lente overslaan (moet het thuis ook nog verkocht krijgen). En ja, locatie, da's toch moeilijk. Ik heb nu ja gestemd omdat het voor mij nog relatief bereikbaar is (TVS is al een heel stuk verder), en je vorige keer van alles wat had (rollen, detailing, frietjes, ...). Ben zelf geen detailing fan dus als het echt bij zo'n bedrijf, gefocust op detailing, zou zijn wordt het persoonlijk minder interessant. Was vooral gezellig daar eerlijk gezegd.

Ik denk dat België misschien organisatorisch iets moeilijker wordt - voor zover ik weet zijn bedrijven als VAG Techniek en TVS niet rijk gezaaid bij ons (vermoedelijk ook vanwege de wetgeving?). Noord Brabant is voor ons Belgen interessant, maar ik denk dat zo Amsterdam voor mij toch wel het uiterste is. Als ik daar naar kantoor moet ben ik toch ook al snel 2,5 uur onderweg - weet niet hoe dat zit met de Nederlanders uit het noorden richting zuiden?
 

scorda

Lid
Ik heb ja gestemd omdat ik helaas niet bij de vag techniek meeting kon zijn , en tevens wel de voorkeur heb om mijn skoda
bij hun te tunnen dus misschien is gewoon een kortingsdag een optie zoals jd dat ook wel eens doet in de vorm van een groepskorting dag
 

Joske

Forumguru
persoonlijk ben ik geen fan van de dag zelf tunen.. en ik weet dat dit bij JD wel reeds in het verleden zo gebeurt is, mss dat de mogelijkheid om met een voucher te werken er ook is, dat weet ik niet :)

maar daar gaat mijn voorkeur alleszins naar uit, ongeachte welke tuner we bezoeken.

Een goede maattuning neemt al gauw een halve dag in beslag, bij wijze van spreken ;)
 

LT83

Forumguru
dat van een halve dag is wel een beetje overdreven hoor Joske
Als je goede standaardfiles en ervaring hebt dan heb je het vaak wel redelijk snel in orde lijkt mij
Zeker geen halve dag per auto. Maar ik zou mijn auto ook liever nier op een meeting tunen, aangezien de kans bestaat dat als er iets niet helemaal in orde is je nog een keer terug moet. Terwijl ze op een rustigere dag dit misschien wel meteen voor je kunnen verhelpen.
 

dirkkroneman

Forumguru
Mwah, volgens mij was ik bij TVS rond 10u aanwezig en reed rond 15-16u weer weg. Dus nam toch nog wel een tijdje in beslag.
 

Schippersss

Forumguru
Bij jd gebeurd dit nog steeds. Niks verkeerds aan. Hadden laatst meen ik 5 of 6 gti's op en dag gedaan tijdens de gti meet.
 

LT83

Forumguru
@Joske, jaja, er staat; neemt al gauw een halve dag in beslag... niet gaan terugkrabbelen he ;)
Of stond dat bij wijze van spreken voor; in Belgie kan een halve dag ook een half uur of een halve week zijn :tongue:
 
Bovenaan Onderaan