Opnieuw nazomermeeting bij VagTechniek??? (2015)

Willen jullie opnieuw een nazomermeeting in Nuenen bij Vag Techniek?


  • Totaal aantal stemmers
    38

Blackokkie2

Forumguru
Nou, ik heb ja gestemd omdat ik het daar geslaagd vond en als er geen alternatief is dan heeft een meeting daar wel een voorkeur.
 

Cordoba

Forumguru
Ik heb (nog) niet gestemd: meeting bij Vagtechniek was prima, maar ik heb ook het idee dat het te kort achter elkaar is. Als je daar aan toevoegt dat de voorjaarmeeting in Breda ook in Noord-Brabant is, dan wordt één provincie wel heel goed bedacht met meetings. Als je een meeting bij Vagtechniek, door zou schuiven naar 2016, dan heb je dit effect al veel minder. (hierbij ga ik er vanuit dat er dan een andere lokatie komt voor de najaarsmeeting, en dat die nieuwe locatie niet ergens tussen Nuenen en Breda ligt)
 

CDK

Forumguru
Inderdaad @Cordoba, in 2016 nog een keertje terug naar Nuenen om het nog eens dunnetjes over te doen lijkt me een prima plan! Het zou leuk zijn als er dit jaar een bedrijf in dezelfde branche is die de uitdaging aan durft en probeert om de laatste meeting te evenaren, wat een zeer moeilijke / onmogelijke opgave zal worden, want wat was het gezellig en top geeegeld allemaal!
 

ertromp

Forumguru
Een meeting bij een BE tuner in Vlaanderen lijkt me ook wel wat.
Of het Friesland of Vlaanderen wordt ik zal zeker proberen van de partij te zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Octavia32

Forumguru
Tuners in België zullen er denk ik niet veel zijn aangezien chiptuning in België niet echt geoorloofd is.

De regio Brabant is in mijn ogen voor iedereen interessant dus ook voor onze zuidervrienden.

Er zullen niet veel Belgen komen als je een meeting zou organiseren bij bijvoorbeeld JB autoservice in Dieverbrug.

Het is dan wel eentonig maar ik vond de sfeer, mogelijkheden en locatie in nuenen zeer geslaagd en mag wat mij betreft nog wel een keer.
 

dirkkroneman

Forumguru
Weer bij VAG techniek? Ben er zeker niet negatief over, maar een jaartje "overslaan" (dus evt in 2016 weer in Nuenen) om bij een ander bedrijf een kijkje te nemen lijkt me ook wel leuk. België heeft niet echt mijn voorkeur ivm afstand, ik denk wel dat ik zou komen maar om heel eerlijk te zijn bestaat de kans ook dat ik dan een keertje over sla. Ik ben bang dat er velen zullen afhaken, maar misschien valt het mee!
 

Joske

Forumguru
Ik kan jullie hierin wel volgen. Dus nieuwe ideeën zijn uitermate welkom ;)

Ik heb wel de indruk dat de voorkeur er is om dit opnieuw bij een tuner te doen. Dit ifv de interesse in rollen e.d. Dus voorjaarsmeeting bij een dealer en nazomer bij een tuner.

Akkoord? :)
 

peterrapid

Forumguru
Juist 1 ding, ik kan volgen dat jullie dit misschien bij een andere tuner willen pas juist op dat het ook één is die net zo goed is als VAG-techniek ...
 

Joske

Forumguru
Het rijtje met goede tuners is nu eenmaal beperkt, zowel in NL en al zeker in BE.. Het hoeft geen sluitende voorwaarde te zijn, een dagje rollen zullen de meesten ook al kunnen waarderen vermoed ik? En zij die het wensen kunnen dan intekenen op een voucher (bijvoorbeeld).
 

johnboy

Donateur
Hoi, ik doe graag mee, maar dan met mijn pas aangeschafte Alhambra (ja, alleen mijn vrouw heeft de Fabia nog, de Superb heeft een ander baasje), ik zal mijn profiel eens aanpassen...
 

vw125

Forumguru
DVX en BR- Performance hebben niet zoveel parkeergelegenheid, denk dat dit niet haalbaar is als er zoveel volk aanwezig is als bij Vag Techniek.
 
Mocht er behoefte zijn om ergens anders n meeting te houden, bij carclean geven ze workshops car-detailing. Kan je misschien ook wel combineren met n meeting. Volgens mij heeft de alfaclub dat wel eens gedaan.
 
Bovenaan Onderaan