Mwah, volgens mij was ik bij TVS rond 10u aanwezig en reed rond 15-16u weer weg. Dus nam toch nog wel een tijdje in beslag.
Dat is wel erg lang zeg......zijn ze ook 5,5 uur aan je auto bezig geweest met afstellen dan?
Of moest je eerst 4 uur wachten

Mwah, volgens mij was ik bij TVS rond 10u aanwezig en reed rond 15-16u weer weg. Dus nam toch nog wel een tijdje in beslag.

persoonlijk ben ik geen fan van de dag zelf tunen.. en ik weet dat dit bij JD wel reeds in het verleden zo gebeurt is, mss dat de mogelijkheid om met een voucher te werken er ook is, dat weet ik niet
maar daar gaat mijn voorkeur alleszins naar uit, ongeachte welke tuner we bezoeken.
Een goede maattuning neemt al gauw een halve dag in beslag, bij wijze van spreken![]()

dus kan nog niet oordelen (behalve van de verhalen
en foto's), maar mits de agenda en het thuisfront (wegens omstandigheden) het toelaat ben ik graag van de partij 
en met alles ontdekken en mezelf bekend mee maken en ben ik van de week op een prettig bezoek bij Antera geweest en ik kan alleen maar zeggen: Enthousiast over het Forum en de Leden!!! 

de nieuwe rollerbank meeting

Euhh ... Is nie zoveel keus he ofwel eens Antwerpen proberen ?