Opgave skodaforum lente meeting op 27 april 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kensel

Forumguru
Heb vandaag te horen gekregen dat mijn vader ook meekomt.
Heb hem ook aangestoken met het Skoda-virus en hij is bezig om een Skoda Rapid aan te schaffen (in België).
Betreft een full option showroommodel met 5000 km op de teller.

Ik kom dus met twee personen op 27 april! Wel gewoon nog met de Octavia ;)

JJ Octavia RS

Nieuw lid
Bij deze willen wij ons ook opgeven om te komen met de Octavia combi RS.
We zijn benieuwd voor ons word het de eerste keer met de Skoda.
Hopen dat het weer wel wat warmer zal zijn.
Wij komen met 2 personen.

JJ Octavia RS

Nieuw lid
Ken nog niemand van de mensen, behalve dat ik weet dat djmshell uit zeeland komt.
Als er meer uit zeeland zijn, misschien een idee samen op naar de meeting te rijden?

Cordoba

Forumguru
Komt vanzelf JJ. 2 meetings terug was mijn 1e meeting van het Skodaforum, en ik kende alleen Fabia omdat ik wieldoppen van 'm had overgenomen, en één van de Vagcommers (My1STIbi) die ik ken van een Seatforum.

JJ Octavia RS

Nieuw lid
Komt vanzelf JJ. 2 meetings terug was mijn 1e meeting van het Skodaforum, en ik kende alleen Fabia omdat ik wieldoppen van 'm had overgenomen, en één van de Vagcommers (My1STIbi) die ik ken van een Seatforum.

Klopt, al blijft het lastig als je niemand kent de eerste keer. Zeker doordat ik nog niet zo lang op forum zit, en daardoor forum namen me zelfs nog niet zoveel zeggen ;)

Maar mochten er mensen samen op willen rijden uit zeeland hoor ik het wel

bobbie

Senior Member
Hoi Hetzer, graag wil ik me nog aanmelden als dit nog kan! kom met de Citigo en twee personen! Groet Bob

Antera

Donateur
Ik ga er zeker zijn. Probeer om 10 uur er te zijn maar kan iets later worden ( dat jullie het weten). Ik moet namelijk eerst nog een golf 4 verlagen omdat die klant geen andere dag tijd heeft en wil deze meeting niet missen. Daarom vroeg eruit om deze man van dienst te zijn en dan door te vliegen naar Ames

RefleCs

Forumguru
Super Antera! We zien je wel verschijnen! Ik wil altijd nog eens door alle VAGCOM mogelijkheden van m'n faab lopen.

Antera

Donateur
Trap me maar onder me hol als ik er ben. Jullie weten beter wie ik ben dan andersom vrees ik. Er is maar 1 rode O1 RS.

En waarschijnlijk na de eerst vagcom klant te vinden met de laptop onder de arm of in ene auto

Helaas moet ik me afmelden voor de meeting. Stond onder voorbehoud, maar dat weekend wordt toch anders ingedeeld waardoor ik er niet bij kan zijn.
Ik wens jullie allen natuurlijk wel ontzettend veel plezier en zal met jaloezie naar de foto's kijken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan