Opgave skodaforum lente meeting op 27 april 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
Start post weer aangepast, wat meer details aan het programma toegevoegd
Ben vandaag samen met Cordoba op locatie geweest en we hebben de route verkend.
 

djmshell

Senior Member
wordt vast weer een topdag... zon is besteld... hopelijk laat de levering er van niet te wensen over:cool:
 

RefleCs

Forumguru
Ik heb er ook zin in! Zoals elke keer ;) En ja ik wil ook graag een nummertje trekken voor vagcom want de vorige keer is een setting niet gelukt en is per abuis een andere setting gezet die ik weer uit wil hebben.
 

Cordoba

Forumguru
Een vraag over de locatie, in Gorinchem.

Waar moeten we verzamelen?

En voor alle anderen wat foto's die vandaag bij verkenning van de route gemaakt zijn bij de startlocatie:
10gifyt.jpg

2w7redj.jpg

2conbk4.jpg


Overigens kwam ik vandaag toevallig wel langs Auto Ames Leerdam, maar dat was geen Skoda vestiging, als ik het me goed herinner was dat VW.
 

RayDelft

Forumguru
Het zal toch hopelijk eindlijk eens lente zijn dan. Anders komen we allemaal met een bemodderde en bepekelde auto.
En is Pon al op de hoogte? Die kunne toch wel een broodje oid sponsoren ? :)
 

Cordoba

Forumguru
Ter geruststelling: de origineel bedachte fotolocatie is gisteren afgekeurd. De eerste optie bleek momenteel in gebruik als plek waar containers worden neergezet, en de stelconplaten waren deels weggehaald, en lagen deels onder een laag bagger. (men is op die locatie blijkbaar dingen aan het veranderen) De reservelocatie aan de overkant is ook afgekeurd, omdat daar te veel verkeer langs komt (te druk, en vanwege aanrijdingsrisico met de aanwezige kinderen dus ook afgekeurd).

Afgekeurde fotolocatie, ligt rechts onder de brug door, maar je ziet hier al de hekken en de bergen zand.
2z56mf5.jpg

Afgekeurde reservefotolocatie:
j8z9xi.jpg

Iemand ooit eerder een zwarte Citigo met witte velgen gezien?:grin:
Overigens aan de overzijde van het water tussen de bruggen ligt de afgekeurde 1e locatie.
 
Hierbij meld ik mij ook aan. Lijkt me leuk zo'n dagje met allemaal skoda liefhebbers. :)
Het worden 2 personen en een Fabia 2 HB
 

CDK

Forumguru
kijk aan, weer iemand er bij :) het wordt al een aardig clubje met Pizzaboer er bij
 

RefleCs

Forumguru
Het topt nog steeds niet onze najaarsmeeting in 2011 Michel! Daar hadden we dik 50 auto's en moesten we zelfs nee verkopen!!!

KOMOP MENSEN HET IS ECHT SUPER GEZELLIG!!!! Schrijf je dus in!!! :D:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan