Opgave skodaforum lente meeting op 27 april 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Routebeschrijving voor de toertocht is klaar (incl. de pics). Misschien nog een paar kleine dingetjes aanpassen, maar dat zal niet veel zijn.
 

Hetzer

Forumguru
Er zijn geen kosten verbonden aan de meeting, behalve dan de 5 euro entree in Houten, deze mag jezelf betalen aan de kassa ;)
 

skodaboy

Forumguru
Zijn er nog Belgen die samen willen rijden naar de plaats van afspraak? Ik vertrek vanuit Antwerpen.

hier nog een Belg,ik vertrek vanuit Hasselt en rij via Antwerpen naar de plaats van afspraak.
inpricipe is het perfect mogelijk om onderweg af te spreken om dan 'samen' verder naar NL te rijden...

als je intresse hebt,hoor ik het wel..:xyxthumbs:
 
Ik kom van Turnhout en kan ook via Antwerpen rijden. Dan zijn we al met 3 auto's. Eventueel afspreken aan parking Ranst of Kinepolis?
 

skodaboy

Forumguru
voor mij is dat ook in orde.
als ik mij niet vergis ligt de kinepolis aan de groenendaallaan he tegenover garage Beerens?

wel het is nog ongeveer een uurtje rijden van Antwerpen tot Gorinchem.
ik zou zeggen rond 09u00 à 09u15 op de parking van de kinepolis.

ik rij met een antraciet- grijse octavia-II- combi (break) met op de achterruit een tijger afbeelding(zie post-nr 118)..:grin:
 

FabiaTsi

Senior Member
Voor mij is dat eveneens in orde. Rond 9u dus.

Mij kan je herkennen aan de zwarte Fabia II combi met "Line" velgen.
 

djmshell

Senior Member
Zoals al eerder aangegeven maar nu definitief.. wij komen met z,n drietjes.. ons dochtertje komt ook mee..;)
Dus Djmshell 2,5 deelnemers :tongue:
 

Exciter

Administrator
Helaas, ik hoopte hier bij te kunnen zijn, maar het gaat dit keer niet lukken... Er is iemand, wie mij nu even heel erg nodig heeft... Veel plezier allemaal!
 

djmshell

Senior Member
vandaag de auto onder handen genomen voor de meeting.
Zie HIER voor een kort verslag met eindresultaat. :)

Sterkte roman,
Sommige dingen hebben meer prioriteit dan een meeting.
 

Fabia

† In Memoriam
@Exciter: Jammer dat je niet komt, Maar inderdaad het is een kwestie van prioriteiten stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan