Opgave skodaforum lente meeting op 27 april 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
wijzigingen weer doorgevoerd.

Zitten nu op 37 deelnemers, een mooi opkomst tot dusver, ik ben tevreden ;)

Tot onze grote spijt kunnen we er helaas niet bijzijn.
We kunnen dus van het 'Onder voorbehoud' lijstje af.
Balen...
Hopelijk lukt het de volgende meeting wel.

Allemaal een nice and shiny day gewenst en hopelijk worden er veel pics gepost :xyxthumbs:

Tallguy

Forumguru
Het is een Skodameeting, vanuit dit forum georganiseerd. Het is dus wel de bedoeling dat er (primair) Skoda's komen ja.

Fabia

† In Memoriam
Toch hebben in het verleden ook andere (niet) Skoda's mee gedaan. Ik kan me een meeting herinneren met een Seat erbij. Misschien is het wat om te overleggen met de organisatoren. Ik kan me niet voorstellen dat een of twee UP's niet welkom zouden mogen zijn.

Tallguy

Forumguru
Dat was een uitzondering van een Skodaforumlid (DJNeo) wat op dat moment geen Skoda meer reed, maar wel jarenlang lid was.

Hetzer

Forumguru
Heeft niets met racisme te maken :)
Skodaforum meeting zegt het al, een Skoda meeting voor de leden van HET Skodaforum.nl/be.
Bedoelt voor hun leden met hun auto's, welke voor de hand liggend vaak Skoda's zijn.
Er zijn ook leden met vreemde merken, omdat zij zich of aan het orienteren zijn, of hun Skoda recent hebbben ( moeten ) weg doen.
Natuurlijk zijn deze leden, als zij willen meedoen ook welkom, zij het beperkt.
Het is mijns inziens ook niet nodig om de meeting op andere fora, te promoten, uitzondering zou zijn de Skodaclub.nl, omdat ook veel leden van ons forum, hier lid van zijn.

p.s wijzigingen startpost weer doorgevoerd

Cordoba

Forumguru
Toch hebben in het verleden ook andere (niet) Skoda's mee gedaan. Ik kan me een meeting herinneren met een Seat erbij. Misschien is het wat om te overleggen met de organisatoren. Ik kan me niet voorstellen dat een of twee UP's niet welkom zouden mogen zijn.

Ik weet dat bij de meeting in Zutphen er ook een Seat bij was: My1StIbi, hij was één van de mensen die toen met Vagcom klaar stond voor andere deelnemers.

skodaboy

Forumguru
het is me (nog) niet gelukt om hier thuis in de keldergarage,een deftige foto te maken van m'n forum-sticker.
ik heb de foto nu van binnen in de wagen naar buiten getrokken,als ik in de week onderweg ben,zal ik opnieuw proberen een foto te maken,dit maal wel langs de goede zijde..:grin: sticker forum.jpg
de stickers staan op de 2 achterste zijruiten van de 02..

Antera

Donateur
Mocht er onverhoopt een 2de rode RS O1 komen kan je me herkennen aan:

882607_10200330004846625_1270461049_o.jpg

djmshell

Senior Member
De meeste leden die op de vorige meeting waren kennen me inmiddels wel en onze groene carbon kikker:cool:. Mede door de forum sticker die ik eenmalig voor de eigen faab heb laten maken... Ik heb nog wat kleinere stickers liggen van vorige meeting en zal deze meenemen.

Voor meer details over de stickers kijk even Hier

Bijlagen

• 20120801_183756.jpg
    20120801_183756.jpg
    176,1 KB · Weergaven: 128

Kensel

Forumguru
Zoals ook al hier aangegeven, is er een kleine maar leuke wijziging. Zal deze voor de goede orde ook hier achterlaten.

Ik kom zelf met mijn Octavia en mijn pa (Geert) komt zelf met de Rapid!

RefleCs

Forumguru
Zo ik heb op de valreep nog even een afspraak bij carglass gemaakt om het kraterlandschap wat door moet gaan voor een voorruit nog even voor de meeting te laten vervangen. Ik hoop dat ie daarna heel blijft want de wegen zijn nogal slecht na afgelopen winter :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan