Ook maar even voorstellen als potentieel nieuwe skoda rijder

Cordoba

Forumguru
Dat is dus precies wat ik al schreef: de oorspronkelijke planning was alleen op tijd gebaseerd, en had blijkbaar geen speelruimte. Dat is mijns inziens een gebrek aan ervaring van degene die de planning heeft gemaakt. In een grijs verleden (toen ik nog geen grijze haren had), ooit een schitterende opmerking van een collega gehad: "het is niet zo erg dat je zegt dat het 6 weken duurt, maar het vervelende is dat jouw planning altijd klopt". Ik wist dat ik de neiging had om te optimistisch te plannen, daarom rekende ik standaard dat ik 1 dag per week nodig had voor onvoorziene zaken (kapotte apparatuur, tegenvallers in processen enz.), gevolg was dat mijn planning daarom op papier er misschien ruim uitzag, maar in de praktijk bleek het wel erg goed te kloppen.
 

Oenoud

Forumguru
Nieuwe Update:

Hierbij foto's van de auto nadat hij teruggekomen is van de leer inbouwer.
Foto's zien er wat lichter uit dan in werkelijkheid.
Ben zeer tevreden met het resultaat. Ziet er zeer chique uit. Alhoewel er over smaak niet te twisten valt.

Daarbij nog meer update nieuws.
Als het een beetje meezit kan ik de auto a.s. vrijdag ophalen. :tegek:

IMG_2837.JPG
IMG_2831.JPG IMG_2833.JPG IMG_2835.JPG
 

Cordoba

Forumguru
Het begint wel steeds meer op een verjaardagskadootje te lijken: je weet wát je krijgt, je weet wanneer, je hebt het al gezien, je moet alleen nog 'X nachtjes slapen'.
Vrijdagmorgen sta je om 6 uur bij de dealer voor de deur @Oenoud ;)
 

Oenoud

Forumguru
@Cordoba daar lijkt het wel op ja. Laat het nou niet mijn verjaardag zijn die dag. Maar wel die van mijn zus. :jaja:
En 6 uur gaat het niet worden. Want dan moet ik daar nog 11 uren wachten. Ik trap die dag eerst nog even ongeveer 550 kilometer bij de Passat op.
Om 17:00 uur gaat het dan eindelijk gebeuren. Aftellen geblazen.
 

Oenoud

Forumguru
Sorry sorry sorry.
Mijn oprechte excuses maar ik ben zo aan het genieten dat ik nog niet aan het foto's plaatsen toegekomen ben.
Maar hier zijn ze dan eindelijk.

Gisteren moest ik natuurlijk eerst op verjaardagsvisite bij mijn zus en natuurlijk met iedereen een stukje rijden.
En vandaag een heerlijke dag samen met mijn vrouw op stap geweest in de nieuwe auto. Er staan inmiddels al weer 600 kilometers op en ik moet eerlijk zeggen. Wat een SUPERAUTO!!!

Wat een genot om in te rijden. Ik was heel blij met de Passat en heb mij regelmatig afgevraagd wat voor volgende auto deze moest opvolgen maar ik kan zeggen dat ik hem gevonden heb.
FANTASTISCH wat een rijgenot!!

Vandaag even lekker gespeeld met alle opties. Audio upgrade is echt fantastisch en het leer is qua kleur in het echt nog mooier dan op de foto's. Maar met een beetje mazzel zien jullie dat op de meeting op 5 september wel.
Nu eerst maar eens alle instructieboekjes van A-Z spellen om alle functies te leren kennen.:jaja: IMG_3245.JPG IMG_3242.JPG IMG_3243.JPG IMG_3229.JPG IMG_3227.JPG IMG_3246.JPG IMG_3233.JPG IMG_3236.JPG
 
Bovenaan Onderaan