Ook maar even voorstellen als potentieel nieuwe skoda rijder

Tuulster

Forumguru
Super cool, ontzettend veel plezier ermee:cheer::cheer:

Nog 1 klein maar fijn tipje....... Even aan Herman vragen of er Skoda naafkapjes in je velgen gedrukt kunnen worden!:D:jaja:
 

ertromp

Forumguru
Wat een super mooie Superb! Kan me voorstellen dat het genieten is! Ben benieuwd de 5e september naar het live plaatje maar alvast vele veilige km's
 

Oenoud

Forumguru
Nog wel even een vraag. Wellicht een beetje :ot: maar ik heb ook al lopen zoeken op het forum.
Hoe krijg ik de toetsenbord indeling van het navigatiegedeelte op een qwerty indeling. Staat nu op abc volgorde.
Bij de RNS 315 van mijn passat kon ik dit zo omschakelen. Ik krijg het bij de Columbus niet voor elkaar.
Wellicht dat jullie dit weten.
 

kansberg

Forumguru
Met excuses aan alle andere Superb forummers vind ik dit met stip de mooiste van het forum. Wat een prachtige auto is het geworden! Sportief, chique en smaakvol. Blijf er naar kijken, echt super! Gefeliciteerd!
 

kansberg

Forumguru
Okay, over de bruine Twindoor kan geen misverstand bestaan ;) Maar de witte Combi....:bloos: Ik ga eens in het fotoboek neuzen :D

Edit: Of je bedoeld de SIII Combi in de presentatie van Skoda :lezen:
 

Cordoba

Forumguru
Schitterend Oenoud. :cheer::cheer: Trouwens ook het bord voor de aflevering is mooi gedaan, onderste A4tje laat een Laurent & Klement zien?
 

Oenoud

Forumguru
Bedankt allen voor de leuke reacties. Ik moet zelf ook eerlijk toegeven wel heel blij te zijn met het resultaat.
En een top 3 notering is altijd mooi meegenomen. ;)
Op 5 september kunnen jullie hem "live" aanschouwen en dan nog eens oordelen.
Heb er zin in. :jaja:
 

Oenoud

Forumguru
:tegek: Nou de kop is eraf. Heb de auto nu een ruime week en ben er zeer tevreden over.
Inmiddels is de teller de 2.300 kilometer al gepasseerd dus wat dat betreft is de kop er ook af. :D

Qua rijden vind ik hem persoonlijk nog beter rijden dan de passat die ik hier voor had.
En ook vanuit familie en kennissen kring niks anders dan positieve reacties.
Iedereen verbaasd zich over de hoeveelheid ruimte met name op de achterbank.
En in de uitvoering zoals de mijne is vinden ze ook allemaal geweldig.
Enorm veel auto voor relatief weinig geld.

Onderstaan nog een foto van afgelopen vrijdag toen de teller de 2.000 kilometer passeerde.
Ik had de 2.000 net gemist maar dit is ook wel een leuke stand toch.


image.jpg
 
Bovenaan Onderaan