Ook maar even voorstellen als potentieel nieuwe skoda rijder

Joske

Forumguru
96117.jpg


;)

blijven gaan @Oenoud
 

Oenoud

Forumguru
@Corné de Kluijver , Kan me niet voorstellen dat ik niet tevreden blijf.
Die auto rijdt echt fantastisch. Is elke keer weer een genot om er mee op pad te gaan.
Reacties blijven ook goed van andere mensen.

En die kilometers komt wel goed. Ben inmiddels alweer ruim de 3.200 gepasseerd.
Gezien de wachtijden voor de nieuwe Superb is het nog niet eens zo'n gek idee om hem nu alvast te bestellen :deuk:
 

Oenoud

Forumguru
Inmiddels 2 weken verder en de kilometers vliegen erbij.
De teller is alweer de 4.000 gepasseerd. Uiteraard ook deze kilometerstand gemist :banghead:
Dus maar een foto gemaakt van een ander mooi getal.
image.jpg

Aangezien ik de status van potentiële Skoda rijder nu wel achter mij gelaten heb zal ik even een nieuw topic starten in het gedeelte "mijn auto". Zie hier: http://www.skodaforum.nl/forum/i/skoda-superb-combi-1-6-tdi-voorheen-potentieel-skoda-rijder.27273/

Hier zal ik de ervaringen mbt mijn Skoda verder bijhouden en regelmatig updates plaatsen.
De 1e update komt er zometeen aan want vanaf vandaag ben ik volgens mij de 1e Skoda rijder met een unieke Skoda op het forum.

De Skoda superb 7 persoons uitvoering. :D
Vandaag is namelijk de klapbank geplaatst. Net al even een proefrit gemaakt met de kids.
Ze vinden het allemaal fantastisch.

Wordt vervolgd in het nieuwe onderwerp.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
ik heb vandaag ook maar eens een fotootje gemaakt @Oenoud ;)

image.jpg

Maar wat ga jij hard zeg (qua kilometers) je kan nu alvast de S3C bestellen ;)
 

Oenoud

Forumguru
@Corné de Kluijver Zo hard wil die van mij ook wel. Het enige probleem is dat hij dat niet kan. :maakmegek:
Maar hij zou het wel willen. En zijn baasje ook. Ik heb met de passat 1 x de 220 kmh aangetikt.
Hier ligt het zelfde blok in als in de superb. Ik heb overigens het idee dat de superb vlotter oppakt dan de passat.
Chiptuning spookt nog wel door mijn gedachten maar heb het nu nog niet gemist moet ik zeggen.
Ben benieuwd hoe de superb met de caravan omgaat over een week of 3.
Met de passat nooit moeite mee gehad dus zal met de superb ook wel los lopen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Oenoud, als je met de caravan op pad gaat mag je blij zijn met je Eibach veertjes :jaja: En de Superb sleurt hem op't gemakje mee hoor, no problem!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan