turboturbo
Forumguru
Succes morgen!
Auto kopen is nu eenmaal emotie = mannen hysterie
Je moet doen waar jij je goed bij voelt!

"Mannen hysterie"Succes morgen!

Dank je!Gefeliciteerd met je aankoop!

Ja, ik ga dat toch nog even goed nakijken. DSG of niet? Als ik 't Google dan zie ik de letters DSG op de pook zelf staan. Bij deze niet. In het serviceboekje wordt wel gesproken over DSG maar ja, in mijn Fabia boekje staan ook zaken voor andere modellen. Desnoods rijd ik een keer langs een dealer. Zou niet weten hoe ik daar anders achter kom.Gefeliciteerd! Benieuwd naar de foto's.... Wel vreemd een 6-gang automaat (volgend autoweek CarBase) en dan geen DSG... Zal wel lekker laag toerental hebben op de highway![]()
De complete optie lijst (codes) schijn je bij de dealer op te kunnen vragen.Desnoods rijd ik een keer langs een dealer. Zou niet weten hoe ik daar anders achter kom.

Dat is wel vreemd. Ik heb van oktober 2007 tot januari 2011 in een O2 combi gereden en dat was toch echt een DSG6 automaat, net als de demo van toen alweer een paar maanden oud waarmee ik medio augustus 2007 had proefgereden.Was geen DSG automaat trouwens

Deze heeft inderdaad geen dsg maar een gewone automaat. Niks mis mee trouwens hoor....![]()