Onze skoda en Bimmer

CDK

Forumguru
Daar heb je wel weer een punt @ertromp (het oog van de meester!) officieel is het zo afkeur, maar als je even aan weerskanten van je bumper 2 plak reflectors plakt ben je waarschijnlijk gered, na de apk haal je die er dan gewoon weer af ;)
 

Jasper-RS

Forumguru
Ik dacht eerst wat zien ik nu anders aan je lampen maar @Hetzer heeft gelijk: face lift lampen.
Volgende dilemma: kom je daar een APK mee door?
Wat je nu mist zijn namelijk de reflectoren. Maar het staat je auto goed en dat moet ook maar eens een APK punt worden: staat het de auto goed ja/nee en de nee is natuurlijk direct afkeur :D
Klopt @ertromp, de facelift lampen hebben geen reflector, ik heb ze ook gemonteerd in mijn RS maar ik heb originele reflectoren in mijn bumper netzoals het facelift model. Dus bij een oplettende keurmeester afkeur.
 
Hij is gelijk goed gekeurd met deze lampen .

Ja ben even bij vag techniek geweest . Lucas vond het beter om eerst even zo door te rijden en een afspraak te maken voor een uitgebreide diagnose .
Zoon turbo gaat niet zomaar stuk .
En dan kunnen we verder kijken hoe dit op te lossen . Het ABT sjipje is er niet zomaar uit . De ECU moet open enz dan eerst standaard maken en daarna hun sjip erin.
Verder zei hij dat mijn BKD geen roetfilter heeft , daar twijfel ik nog over dacht dat er in me papieren roetfilter stond , maar goed komen we vanzelf achter en dan scheelt het weer dpf delete .

Dus dit Word nog een lang verhaal . Misschien ga ik al oriënteren voor een S2C , alleen die ik wil zijn nog wel aan de prijs
 
Trouwens de lampen komen bij super Skoda vandaan . Niks over reflectoren gehoord . Zal is kijken bij een originele fl model of het exact dezelfde lampen zijn ..
 
Zo , al een tijdje niet op mijn eigen topic geweest zie ik .
Inmiddels rijd ik met volle tevredenheid met de nieuwe Fabia .

Gisteren bij Mark geweest om me KW-streetcomfort eronder te laten zetten . Ook zijn er 10 mm spoorverbreders geplaatst . Voor is dit te veel als je echt laag wil . Nog even kijken hoe ik dit ga oplossen . .
De FOTO'S
uploadfromtaptalk1437296984751.jpg uploadfromtaptalk1437296990955.jpg
 
Bovenaan Onderaan