Onze skoda en Bimmer

CDK

Forumguru
fijn dat hij weer terug is, maar je zou het niet moeten kunnen zien, indien wel is er niet goed gespoten :cry:
 

s-line

Forumguru
Eindelijk de citigo weer terug . Prima gefixt , zie het alleen aan de randjes van het plaatwerk . @s-line hoe spuiten jullie , met de onderdelen afgemonteerd of gewoon op de auto ? Doel op motorklep en zij scherm .

Wij spuiten over het algemeen de nieuwe delen altijd "los" dan heb je ook zo min mogelijk poetswerk van bijv. plakrandjes. Maar het soms ook wel op de auto afhankelijk van de kleur. Als je lastige kleuren hebt zoals parelmoerwit en van die inktkleuren (zoals dat rood van de Renault Clio ) dan is het beter om het eerst te monteren en dan alles op de auto te spuiten.
 
Duidelijk bedankt . Ja ik denk dat ze gegemonteerd gespoten hebben . Vind een paar hele kleine plekjes op de zijkant van het plaatstaal , een beetje stof denk ik . Maar ja , als je het niet weet zie je het niet denk ik.
Een auto herstellen en spuiten lijkt me ook niet het makkelijkst
 

s-line

Forumguru
Op zich zou je nagenoeg niets mogen zien! Als je toch wat ziet,stofjes ofzo,zou je er gewoon me terug kunnen gaan. Er zit toch 4jaar garantie op,normaal gesproken?
 
Ff update mbt het spuitwerk . Volgend jaar even langskomen bij het schadeherstelbedrijf , tja had het wel gemeld in hun enquête kaartje
 
Weer tijd voor update:D
De citigo gaat terug naar het schadeherstelbedrijf , word gefixt dus.

De Octavia heeft dinsdag heel de dag bij Ames gestaan en is daar goed verwent . Eindelijk de nieuwe turbo , onder garantie gefixt . Super blij mee
heel netjes geholpen, autoo'tje was zelfs gewassen:D.
 
Me lak heeft helaas toch al niet zoon goede staat:bloos: , staat op de planning..
Maar zal morgen wel ff kijken , staat vandaag en morgen heel de dag stil , donker weg donker thuis ey
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan