Onze skoda en Bimmer

Maandag eindelijk 4 nieuwe banden erom laten leggen , het zijn Vredestein Ultrac Vorti's geworden .
Ook is de auto 4kant uitgelijnd , pff dat was echt nodig , ga het nu echt eens in de 2 jaar doen .
Ik kan het zelfs zien nu , achter staat ie rechter nu en voor ook beter , nu valt het hoogteverschil van voor en achter ook minder op .
Ok mijn eerste bevindingen : iets stiller , vooral op de binnenwegen met hobbeltjes en lussen , op de snelweg ook een paar decibellen .
Toch had ik meer verschil verwacht , of die Ovation banden waren toch zo slecht nog niet :confused:.
Kwa grip iig zeker niet . Wel met regen , maar dat hebben we deze week nog niet gehad .
Wat nog te doen ? De banden op grip testen , wil eerst een paar 100 km de nieuwigheid eraf rijden , met regen rijden , en natuurlijk of ze zuiniger zijn als die andere banden .
Maar natuurlijk zijn de looks super uploadfromtaptalk1403291636822.jpg uploadfromtaptalk1403291647144.jpg

Word vervolgt ...
 
uploadfromtaptalk1407178051253.jpg uploadfromtaptalk1407178063992.jpg uploadfromtaptalk1407178079691.jpg

Eerst foto's tog.
De update , echt... die Vredestein banden zijn echt super . Wat een grip , de ASR heeft een makkie nu :-p. Ze piepen ook niet.
Met regen ook veel meer grip als ik gewent was .

Verder ben ik nog wat aan het stoeien geweest met smoke folie , 90% en 70%..
De 70% heb ik op me 3de remlicht geplakt , looks Good . Ook heb ik er booskijkertjes mee gekeerd en dat weet ik nog niet of ik dat laat zitten (jullie mening ?)
De 90% heb ik op me achterlicht geprobeerd en dat lukte niet naar mijn zin , maar weet nu wel hoe het moet..
Toen maar even een spuitbusje gekocht en moet zeggen het resultaat mag er zijn :D.
Het volgende project dus de LED's .
Pff en wat ik op MIVW heb gezien ben ik nog lang niet klaar en kom ik eigenlijk wat euries te kort :-p
 

dirkkroneman

Forumguru
Heel eerlijk gezegd was het eerste wat ik dacht toen ik je koplampen zag: :eek: Ik zou ze óf helemaal doen met folie of niet. De achterlichten zijn wel gaaf, misschien iets te donker qua lichtopbrengst maar het staat zeker vet! Nu voor de mistlampen en koplampen ook doen, is het weer 1 geheel :) ;)
 
Thanks voor de input. Vond jou lampen wel mooi ja , misschien ook is proberen en wel met folie uiteraard:jaja:.
Die mistlampen is ook een goed idee:pieker:.
Booskijkers zijn ook alleen mooi in gespoten kuststof , in me hoofd leek het zo mooi:deuk:
 
Even weer een update.
Van de week was de citigo stuk. Balen , het hitteschilt van de uitlaat was losgeraakt . Even naar ames na me werk en het autootje gelijk daargelaten .
Gevalletje garantie prima geholpen.
Nog even blijven hangen daar en gelijk nieuwe matten voor de 02 bestelt , ook nieuwe logo voor de motor kap gekregen , volgende week even die voor achter fixen . Denk gelijk ook even nieuwe antenne..
Verder had de O2 vandaag de grote beurt , die was echt groot gelijk nieuwe schijven en remblokjes voor voor , ai .
Morgen afspraak bij celltemp , even checkup aangaande foutmelding p0299 van vorige week.
O ja me bandjes , nou die rijden nog steeds super . Het enige nadeel wat ik kan ontdekken is dat de wagen ietsje meer verbruikt , maar dat had ik ook al in de test gelezen . Met de 90km/h noodstop van vorige week bij ANWB gaven ze echt geen krimp , superr grip .
 
Oeps foutje bedankt . Me vrouwlief heeft gisteren een aanrijding gehad.
Zij achterop haar voorganger dus automatisch haar schuld helaas .
Nu tijdelijk een C1 , echt een klasse lager als je mij vraagt , rijd stuk minder lekker ..
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1417260489141.jpg
    uploadfromtaptalk1417260489141.jpg
    1 MB · Weergaven: 96
Bovenaan Onderaan