Omtrend verlagen SuperB 3 Combi Opgelost

Antera

Donateur
Zoals iedereen heeft kunnen lezen is de kogel door de kerk. De juiste set is eindelijk gevonden en samen gesteld en door diverse goed gekeurd.

LET OP DIT GELD ALLEEN VOOR DE MODELLEN MET 1.6 TDI DE REST ZIJN GEEN KLACHTEN BEKEND.


Deze set komt exclusief op de markt via Lowering maar niet voor de open nl markt.


De voorveren kan ik per 2 stuks aanbieden voor de prijs van € 150 voor diegene die de set niet bij mij heeft afgenomen. Daar gaat het dan alleen om de voorveren. De achterveren zijn altijd goed geweest.

De complete Custom SuperB 3 set kan ik je aan gaan bieden € 230

Diegene die de set bij mij heeft gekocht vraag ik direct met mij contact te maken.

Helaas zijn de losse prijzen redelijk hoog maar dat is wat elk merk wel doet en dat is losse delen duur maken
 
Laatst bewerkt:

xplain

Forumguru
De complete Custom SuperB 3 set kan ik je aan gaan bieden € 230

Diegene die de set bij mij heeft gekocht vraag ik direct met mij contact te maken.

Helaas zijn de losse prijzen redelijk hoog maar dat is wat elk merk wel doet en dat is losse delen duur maken

Nice work alweer @Antera! Maar de prijs hoog? Dus als ik voor heel de auto een verlaging wil moet ik €230 betalen? Is de plaatsing daarbij inbegrepen?
 

CDK

Forumguru
Zoals iedereen heeft kunnen lezen is de kogel door de kerk. De juiste set is eindelijk gevonden en samen gesteld en door diverse goed gekeurd.

Denk je dat deze set ook voor de Kodiaq bruikbaar zou kunnen zijn? Het gaat me in deze niet speciaal om het verlagen, al zou een paar centimeter lager optisch niet heel slecht uitkomen denk ik, maar vooral voor een beter weg en stuurgedrag icm dynamic chassis control. Wellicht is de comfortstand dan ook bruikbaar zonder zeeziek te worden ;) Volgens mij liggen de aslasten van de S3 en de Kodiaq niet heel veel uit elkaar.
 

Antera

Donateur
Als we de aslasten hebben enz dan moeten we daar zeker wel iets voor kunnen gaan betekenen corne. Dan gaan we gewoon daarmee eens bij Eibach/Importeur babbelen.

Denk dat het gelijke worden als de Yeti
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MrEdge_

Forumguru
Ik ga eens even praten met de dealer en de LM. Ik vind dat dit opgelost moet worden, dus dat ze dan maar een setje bij Antera moeten aanschaffen :D
 

MrEdge_

Forumguru
@MrEdge_ welke LM? Ik overweeg ook dit traject.
Volgens mij is het Alphabet. Ik denk dat het er niet echt toe doet welke LM het is uiteindelijk. Ik heb iets besteld waarvoor netjes is betaald maar dat niet deugdelijk is. Het staat netjes op de optielijst, dus dan mag er best energie ingestoken worden vanuit de LM :)
 

Antera

Donateur
Fabrieksaf verlaagt kan niet :-). Alleen modellen met DCC liggen 1,5 cm lager dan de normale. Andere verlagingen worden altijd naderhand gemonteerd :jaja:
 

RoyV1982

Forumguru
Fabrieksaf verlaagt kan niet :-). Alleen modellen met DCC liggen 1,5 cm lager dan de normale. Andere verlagingen worden altijd naderhand gemonteerd :jaja:
@Antera dat is niet helemaal waar. In de configurator staat tegenwoordig voor de niet DCC modellen een verlaagd onderstel met progressieve besturing. Kost iets van 400 euro.. is denk ik pas vanaf de 2017 modellen beschikbaar
 
Bovenaan Onderaan