Octavia III RS

Duijzer

Donateur
Antraciet zijn inderdaad veel mooier.
let wel: antraciet en zwart zijn twee verschillende kleuren. Wat je bijvoorbeeld op de website van Skoda ziet is zilver en antraciet. Maar antraciet is donkergrijs, geen zwart. Ik heb twee jaar geleden zwarte Gemini’s besteld bij de dealer ( die was het goedkoopst....)en bijna ging het nog mis met de kleur. Toen zelf bij de bandenboer banden uitgezocht en ze erom laten leggen, daar was de dealer dan weer erg duur mee. Ik was bij elkaar zo’n 1300 euro kwijt. Kost wat moeite, maar ik wilde absoluut geen antraciet onder een zwarte auto.
 

Rallye

Forumguru
Hij staat nu inderdaad op xtreme velgen. Gemini heeft de vorige eigenaar meegenomen.

Dus je RS staat nu op andere velgen dan op de foto’s? Want dat zijn volgens mij echt Gemini’s - die er niet in groter dan 18” zouden zijn.

Dit zijn Extreme velgen (foto van Marktplaats):
02D841F0-3CFF-4E26-B5E6-905804C8FFB6.jpeg

Dit zijn zwarte Gemini’s (foto van de Belgische Skoda webshop):
48843226-E0F0-4302-9133-D93E8A867EA2.jpeg

Op jouw foto’s staan toch Gemini’s?
 
Haha had niet gedacht dat er zoveel discussie / onduidelijkheid zou zijn over mijn velgen.
Ik kan de rs dinsdag pas ophalen en heb inderdaad de foto’s van de advertentie genomen.
Op de fotos zijn inderdaad de 18 inch gemini die de vorige eigenaar heeft mee genomen. Nu zitten er de 19 inch extreme onder maar dan in het zwart.
Ik heb zelf onderstaande foto geschoten toen ik hem kocht. Daarop zijn de velgen te zien welke er nu onder zitten.
Sorry voor de verwarring.

maat nogmaals als iemand iets heeft liggen voor me hoor ik dat graag.
1811A8D2-BCF0-43C2-89C0-D98170B3AB67.jpeg
 

leon-cupra

Forumguru
@Rallye , de foto van de xtreme velgen die jij toont zijn diegene van de 220pk. De 230pk had zwarte gepolijste extreme velgen. Deze (die Remy heeft)
23562.jpg
 

Rallye

Forumguru
Ah, right. Je hebt dus inderdaad andere velgen op de auto dan op de eerste foto’s. Dat verklaart een hoop. Verwarring is niet erg, als het maar opgelost wordt..... ;)

Voorgestelde mods:
- LED kofferbakverlichting;
- LED puddle light spiegels;
- LED nummerplaatverlichting;
- RS kick plates achterportieren;
- knipperlichten spiegels dynamisch;
- activering Smartlink (maar is waarschijnlijk al actief);
- metalen voetsteun.

De eerste vier kun je bestellen bij www.superskoda.com. De voetsteun bij Ali.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan