Octavia III RS

jeng

Actief lid
Hier leek de mechatronick eerst niet defect,
Na lang zoeken dus toch de mechatronick ..
Staat van maandag in de garage en zou vandaag klaar zijn.
Het totale kostenplaatje was eerst even slikken...2250€
Maar dankzij een top regeling van de garage mag ik zeker niet klagen :thumbsup:
 

CDK

Forumguru
@jeng, wat kost het nu dan? Want zoals je hierboven kunt lezen kan het ook voor 1100,- Die 2250,- is pure afzetterij!!
 

Spector

Forumguru
Weer heerlijk heen en weer naar de sneeuw gereden. Het blijft gewoon een heerlijke reis auto die op de Duitse bahn lekker mee kan.
974b2c0730b14bb86de1f74539f259cc.jpg
 

EdK

Forumguru
Brrr mot je ook nog die bende van je wagen halen voor je weg kunt...... brrrr niets voor mij

Plaatjes ervan zijn genoeg:pardon:
 

MY00

Senior Member
ik denk 3x en 1x wilde deze gebruiken en toen deed ie het niet. O ja, toen ik de oprit op reed ging het lampen je branden dat ik moest tanken. En dan werkt het niet.
 
Beste leden,

Ik ben Remy en woonachtig nabij maastricht in nederland. Ik ben 28 jaar en binnenkort papa. Ben dan ook van plan mijn fiesta red edition vaarwel te zeggen en een octavia rs te verwelkomen.
Ik ben al een tijd opzoek naar een rs van 2014-2015. Benzine. Weet iemand er een te staan? had er een gevonden maar is voor mijn neus verkocht afgelopen zaterdag.

alvast bedankt. Mvg Remy
 
Laatst bewerkt:

Spector

Forumguru
Welkom, volgens mij heb ik jouw post ook op facebook voorbij zien komen. Volgens mij liggen de RS'en niet voor het oprapen op het moment, maar als we iets zien wat de moeite waard is wordt het vaak wel gepost.
 
Dank u, klopt heb de vraag ook op fb staan.
Ik had een mooie gezien full options in blauw. Echter zaterdag voor mijn neus weg gekaapt. Had mijn vaste dealer gevraagd hem voor me te kopen via hem maar hij heeft dit laten slingeren met verkoop aan iemand anders tot gevolg. En met mijn wensen zijn er inderdaad niet veel te vinden.
 

Spector

Forumguru
Als je nog een beetje geduld hebt, later dit jaar komt de O IV RS op de markt. Wellicht dat dan de huidige 2014-2015 model rijders de overstap gaan maken naar de nieuwe en dat er een aantal in de verkoop komen. Wellicht is anders importeren uit Duitsland een optie, daar is de auto beter verkrijgbaar. Op het forum staan vast wat tips en tricks over het aanschaffen van een auto in Duitsland. Deze zijn te vinden via de zoekfunctie van het forum.
 
Bovenaan Onderaan