Octavia III RS

Spector

Forumguru
Is een optie in het menu auto, naar rechts of links swipen. De meters kan je instellen door naar boven of beneden te vegen.
 
Ik heb op de vrs knop geduwd en daar kan ik kiezen tussen Eco, normaal en sport. Dsg zelf in S stand geplaatst dus sta alles op sport. Dan menu dat gekeken en sta enkel Wagengegevens, rijgegevens, drivegreen en verbruikers op.
Kort gezegd ni te vinden dus sta er ni op bij mij. :-)
 

Spector

Forumguru
Ik heb op de vrs knop geduwd en daar kan ik kiezen tussen Eco, normaal en sport. Dsg zelf in S stand geplaatst dus sta alles op sport. Dan menu dat gekeken en sta enkel Wagengegevens, rijgegevens, drivegreen en verbruikers op.
Kort gezegd ni te vinden dus sta er ni op bij mij. :-)

Als ik het niet vergeet maak ik morgen ff een foto.
 

Spector

Forumguru
Net geen 64.000km en het lampje om de remblokken te vervangen sprong aan in het weekend. Nu weet ik dat ik een vrij sportieve manier van rijden heb, met af en toe stevig remmen, maar die in mijn vorige RS zijn toch wel iets langer meegegaan... Woensdag vervangen, want vrijdag richting Oostenrijk en dan wil ik wel goede ho-ijzers eronder.
 

Tuner111

Forumguru
standaard blokken zijn niet zo veel waard in mijn ogen.. reden te meer om ze te upgraden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Fmoon

Forumguru
Hier veel stad gebruik en nu 70.000 eronder. Die gaan voorlopig ook nog wel mee! En ik zal ze niet hoeven te vervangen, hopelijk snel de O4C RS voor de deur.
 

Spector

Forumguru
:D

Ik heb de tik van het motorrijden overgehouden denk ik, hard aanrijden op een bocht dan laat en hard remmen terugschakelen om vervolgens door de bocht te trekken. Alleen dat terugschakelen met de DSG bak is vaak wat laat (ondanks dat de DSG altijd is sport staat) en daar slijten de blokken sneller door het minder op de motor remmen. Vermoed ik :pardon:
 

jeng

Actief lid
Hier waarschijnlijk de mechatronic kapot...
59000km op de teller‍:cry:
Benieuwd wat dat grapje gaat kosten....
 
Bovenaan Onderaan