Octavia III RS

rssr

Lid
Na problemen met de EPC en waarschijnlijk de turbo heeft de bochtverlichting links het ook laten afweten. Heeft Skoda een strategie zoals het met printers en wasmachines gaat, en mag na de garantietermijn mag dat ding uit mekaar vallen?
De module die de bochtenverlichting aanstuurt kost 220€. En is netjes stukgegaan twee maanden na einde garantie. Leuk en geeft vertrouwen voor de toekomst...
 

rssr

Lid
Eruit gooien is een optie, maar dan blijven de foutmeldingen komen. Kan niet de bedoeling zijn.
En verkopen, die handel is ook een mogelijkheid. Dan denk ik aan een Kia Stinger. Daar krijg je zes jaar garantie bij...
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaring/meer info over de installatie van een Remus uitlaatsysteem ? Met name de sturing van de kleppen, deze gebeurt via 2 motortjes op het systeem zelf maar hoe en van waar komt de voeding ? Ook zaken als het inwerken van de kabels die benodigd zijn, hoe en wat ? :thinking:
 

StefanAR

Forumguru
Heeft er iemand ervaring/meer info over de installatie van een Remus uitlaatsysteem ? Met name de sturing van de kleppen, deze gebeurt via 2 motortjes op het systeem zelf maar hoe en van waar komt de voeding ? Ook zaken als het inwerken van de kabels die benodigd zijn, hoe en wat ? :thinking:

Geen ervaring, maar weet wel dat JM Tuning uitlaat op maat levert met kleppensysteem. Vraag wellicht aan hun hoe het werkt. Prijs is volgens mij ongeveer gelijk aan Remus, alleen het 'geluid' kan je bij hun kiezen.
 

Tuner111

Forumguru
Heb ik dat ook launch control?
Ja hoor elke nieuwe rs heeft dit. Esp in sport en de dsg in s stand en dan voet op de rem en een op de gas normaal moet dan het er op komen en dan hup voet van de rem en hold on!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Tuner111

Forumguru
ESP in Sport? Kan je dat instellen dan... ik moet toch nog eens het boekje doorlezen. Drivemode staat wel altijd in sport.

Op je navischerm:

Wagen=> Instellingen => ACR/ESP => sport zetten. dan krijg je te zien normaal dan enkele hulpfucties niet meer werken en krijg je een geel lichtje :)
 
Bovenaan Onderaan