Octavia III RS

Spector

Forumguru
Ach, ik vind het zo af en toe wel grappig. Bij lage toeren ronduit irritant. Wel leuk bij het terugschakelen van 5 naar 3.
 
Ik vind het erg irritant en nep, mag er wat mij betreft direct vanaf gesloopt worden.
Staat nu standaard op eigen instelling zonder over de speakers te gaan.
 

Rallye

Forumguru
Ik deel je irritatie. Kleine correctie: jij hebt een benzine, dus een membraan, geen geluid over de speakers dus volgens mij.
 

Tuner111

Forumguru
Ik deel je irritatie. Kleine correctie: jij hebt een benzine, dus een membraan, geen geluid over de speakers dus volgens mij.

het komt nooit via de speakers ;)

het gaat om een apparaat dat vibreert namelijk de "soundaktor"

soundaktor-2.jpg


die maakt het geluid bij de diesels en benzine resen ;)

 

MaxN

Donateur
Nog steeds nep, maar wel apart dat het weer een vcds optie is.
Kan er dan ook meer/ander geluid gekozen worden of alleen volume.
 

Springmuis

Actief lid
Ach, ik vind het zo af en toe wel grappig. Bij lage toeren ronduit irritant. Wel leuk bij het terugschakelen van 5 naar 3.
Yup, vind dat bij hoge toeren wel leuk maar irritant bij lage toeren. Wat wel leuk is zijn de uitlaatplofjes bij het schakelen en die zijn niet nep, altijd leuk en te gek in de zomer met het dak open in een tunnel :tegek:
 

Spector

Forumguru
Yup, vind dat bij hoge toeren wel leuk maar irritant bij lage toeren. Wat wel leuk is zijn de uitlaatplofjes bij het schakelen en die zijn niet nep, altijd leuk en te gek in de zomer met het dak open in een tunnel :tegek:

Dan moet ik nog ff wachten op de zomer en een mooie Oostenrijks/Italiaanse tunnel ;) ( best een nadeel om een auto op te halen in december :D )
 

dirkie996

Forumguru
was ook de enige reden waarom je de vRS mocht kopen van je vrouw :deuk:
Elaba, onderschat ‘n man met ervaring niet. Wacht maar tot jij oud wordt. Jullie hebben nu al ‘n oudemannen Superb. Binnen 20 jaar rijd je gegarandeerd met ‘n monovolume of zo’n suffe suv:deuk:;)
Hopelijk kan je dan ook die vibrator optioneel aanvinken:maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

ertromp

Forumguru
Blijkbaar alleen als je een elektrisch differentieel hebt
De RS245 heeft er 1 dus je zou zeggen daar zou het moeten lukken maar dan moeten de bewuste kanalen wel toegankelijk zijn middels VCDS
 
Bovenaan Onderaan