Octavia III RS

dirkie996

Forumguru
Bestaat er misschien een tablethouder, die je met riempjes ( spanbandjes) aan de rugleuning kan vastmaken? Met die RS-zetels met hoofdsteun en rugleuning uit één stuk, is het inderdaad niet zo evident om iets te bevestigen.
 

MaxN

Donateur
Wat is overigens de minimale velgmaat voor een O3 RS?
Wij hebben nog een set 16" in de garage staan met winterbanden, maar ergens staat mij bij dat de RS een minimale velgmaat nodig heeft, alleen weet ik niet meer wat dat is.
Meen het hier ooit gelezen te hebben, maar kan het niet vinden.
 

Spector

Forumguru
Ga je niet redden, ik heb voor de winter een 17" setje eronder en daar past nog net een haar tussen de remklauwen en de velg.
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxN

MaxN

Donateur
Zoiets stond mij al bij inderdaad.
Wel raar dat ze op de Skoda webshop wel 16" aanbieden als je een RS combi model 2014 of 2015 invult.
Toch maar weer voor Crossclimates of de nieuwe Conti's 4-seizoens gaan om de Gemini's.
 
Wie weet er met enige zekerheid te melden welke type xenon lamp er in de rs O3 zit.
Ik kom op een 4500K / D3S lamp echter weet ik niet of het een rechte voet of een 90graden voet heeft.
Hopelijk weten jullie het alvorens ik alles los moet maken.
 

StefanAR

Forumguru
Wat veroorzaakt het sportieve geluid in de sportmodus bij de RS? Is dit alleen versterkt over de boxen of gaat er werkelijk een klep o.i.d. open in de uitlaat?
 

leon-cupra

Forumguru
Wat veroorzaakt het sportieve geluid in de sportmodus bij de RS? Is dit alleen versterkt over de boxen of gaat er werkelijk een klep o.i.d. open in de uitlaat?
vind je dat een sportief geluid? Is er gewoon ver over waardoor het leuk is voor 1minuut maar daarna komt het vervelend.
Als ik in sport wil rijden, zet ik hem in individual, alles in sport uitgezonderd het geluid.
 

oco1979

Forumguru
Sport via de boxen :deuk: das van kwil wel maar kan niet, beter niet gedaan.
waar zat die met zen gedachten als dat op tafel kwam.
bij sjoemelsportgeluid
 

leon-cupra

Forumguru
Moesten de constructeurs weten hoeveel eigenaars dit afzetten ... ze zouden het onmiddellijk schrappen en wat meer winst kunnen opstrijken.
 

Canon-Eye

Forumguru
Wat veroorzaakt het sportieve geluid in de sportmodus bij de RS? Is dit alleen versterkt over de boxen of gaat er werkelijk een klep o.i.d. open in de uitlaat?
Boxen. Buiten veranderd er niets.
Als jochies van een jaar of 8, 9 vonden we het ook wel stoer om op de step heel hard "Brrrroeoeoeoemmmm..." te brullen.
Die neiging is - bij mij althans - inmiddels al een tijdje over... :D



(Step trouwens ook niet meer... ;) )
 

philippe bakker

Forumguru
Ik vind bij mij dat ook te luid aanwezig in sport. Ik vind ook niet dat mensen in de straat mijn uitlaat moeten aanhoren. Dus ik ga zeker geen ander uitlaat systeem kopen. En ook hou ik in een eventuele aankoop hiermee rekening
 
Bovenaan Onderaan