Octavia III (combi) 1.4tsi lampje uitlaatgascontrole

MeneerB

Forumguru
Eens kijken of ik 't moment nog ga meemaken dat ik geïnformeerd wordt, in plaats van dat ik moet informeren...

Dat was toen er nog service bestond.
Tegenwoordig moet je standaard overal achteraan. Probeer maar eens simpel een zakelijk telefoon abonnement om te zetten.....Welkom in 2013.
Ik voel met je mee.... :cry:
 

going_fritz

Actief lid
Er heeft ons vanochtend goed nieuws vanuit Leusden bereikt. Uw auto is gereed en wordt vanmiddag door onze chauffeur daar opgehaald. Uiteraard willen ook wij graag zelf nog een eindcontrole aan de auto doen.
Als dit allemaal goed is, kunt u de auto morgen ophalen. De storing zat inderdaad in het motorregelapparaat. Na het vervangen hiervan is de storing niet meer teruggeweest. Men heeft afgelopen weekend een probleemloze proefrit van 150 kilometer gehad.

Hoera, vanaf morgen eindelijk in m'n nieuwe auto rijden!
 

Herman Janssens

Senior Member
Er heeft ons vanochtend goed nieuws vanuit Leusden bereikt. Uw auto is gereed en wordt vanmiddag door onze chauffeur daar opgehaald. Uiteraard willen ook wij graag zelf nog een eindcontrole aan de auto doen.
Als dit allemaal goed is, kunt u de auto morgen ophalen. De storing zat inderdaad in het motorregelapparaat. Na het vervangen hiervan is de storing niet meer teruggeweest. Men heeft afgelopen weekend een probleemloze proefrit van 150 kilometer gehad.

Hoera, vanaf morgen eindelijk in m'n nieuwe auto rijden!
Oef! Eindelijk. Eind goed al goed. Veel probleemloze km's toegewenst.
 

MeneerB

Forumguru
De storing zat inderdaad in het motorregelapparaat. Na het vervangen hiervan is de storing niet meer teruggeweest. Men heeft afgelopen weekend een probleemloze proefrit van 150 kilometer gehad.

Precies wat ik eerder al schreef: Trial and Error. Anders was die 150km proefrit waarschijnlijk niet nodig geweest.
(Misschien heeft een Pon medewerker dit weekend even wat stoeptegels weggebracht :D)

Maar goed te horen dat het opgelost lijkt te zijn en vanaf nu veel rijgenot gewenst.

(edit: Die rare link gekoppeld aan het woord proefrit heb ik niet verzonnen.
Pon is watching you ?? :nailbiting:)
 

Joske

Forumguru
Precies wat ik eerder al schreef: Trial and Error. Anders was die 150km proefrit waarschijnlijk niet nodig geweest.
(Misschien heeft een Pon medewerker dit weekend even wat stoeptegels weggebracht :D)

Maar goed te horen dat het opgelost lijkt te zijn en vanaf nu veel rijgenot gewenst.

(edit: Die rare link gekoppeld aan het woord proefrit heb ik niet verzonnen.
Pon is watching you ?? :nailbiting:)
dat zijn "AdWords", heeft Pasqual eens en keertje iets over gezegd. Dan krijgt het forum iets indien iemand op die manier een proefrit zou vastleggen. Zelfde met markt-plaats (streepje er tussen ;) ) en nog een paar woorden. Maar hij ging de meeste terug deactiveren had ik begrepen wegens tegenvallend succes.
 

MaRco2

Forumguru
Goed nieuws! Zo te horen, is hij inmiddels ook al ingereden (de eerste eigen ritten, dan nog op en neer naar Pon + testritten + testrit dealer), hopelijk hebben ze de tank niet leeggereden (is meestal de praktijk... vervangend vervoer vol terugleveren en een lege eigen auto meenemen).
 

going_fritz

Actief lid
En hij staat -eindelijk- weer voor de deur. En het eerste ritje na 8 weken zonder brandend motormanagement lampje, hoera!

Alles klaar nu? Nog niet helemaal, een bericht met excuses van de inporteur lijkt me nog iets dat mist in 't hele verhaal....
 

Thorgal

Forumguru
Inzetten op een RS achterspoiler :)
Ik ben een beetje in de war of gaan er nu 2 topics door elkaar heen lopen?
@going_fritz goed nieuws, ik zou helemaal gek worden van brandende lampjes.
Naast excuses mogen ze ook iets anders aanbieden, 8 weken wachten en 150 km afschrijving zonder er zelf van te hebben genoten
 

MaRco2

Forumguru
Ik denk dat die 150 km maar een klein stukje van alle kms zijn (op en neer naar Leusden, op en neer naar dealer, proefrit PON en dealer).
 

going_fritz

Actief lid
Ter info In totaal zijn er ongeveer 600-700 km's bijgekomen de afgelopen 8 weken. Lol: dan nog staat er nu pas 1248 km op de totaalteller!

Waar het me bij pon om gaat is de belabberde communicatie en de naar mijn mening veel te afwachtende houding. Het had alles bij elkaar in hooguit 3 weken geregeld moeten zijn. En dat wil ik ze nog wel duidelijk maken. Wat daar tegenover mag staan laat ik eerst nog even aan pon over, ik verschiet m'n munitie niet gelijk in 1 keer!
 
Bovenaan Onderaan