MacManiac78
Forumguru
@ Nomad: Aftappen van de toeter, als je het fabrieksalarm hebt, anders aftappen van de horn onder de motorkap.
Ik ben een groot voorstander van goede zichtbaarheid onder alle omstandigheden.twee mistachterlichten aan
Mijn dagrijverlichting brand op de mistvoorlampen en ook de achtelichten is de enige oplossing op een octavia uit 2008.
Dat zou je niet zeggen als je kijkt naar het aantal keren dat daadwerkelijk wél mistachterlichten worden gevoerd.In Nederland ontstaan er zeer zelden situaties waarin je mistlicht voert.
Dit lijkt mij geen goede redenering.Als je gewoon thuis blijft zitten heb je helemaal van niemand last toch ?
Had ik al (let op het woordje "dus", dat staat er niet voor niks) - ik reageerde alleen nog even op de "oplossing" van Rallye. Altijd leuk als er dan toch weer iemand hapt...Je hebt je punt nu wel duidelijk gemaakt
In plaats van hierover te klagen kun je volgens mij beter je energie steken in proberen (mee te helpen) uitvogelen hoe we die stomme dubbele mistlampen uit kunnen zetten. Mijn S2C heeft er namelijk ook twee, en ik wil graag terug naar 1, maar weet niet hoe.Ik ben dus voor een maximum van 0 (nul) km/u voor auto's die dubbele mistachterlichten voeren. Dan maakt het ook geen verschil meer met de remlichten...