Octavia Greenline bestelbaar

Voor zover ik begrepen heb is de navigatie-CD er niet standaard bij. Moet je er dus bij kopen. Ik had iets met de dealer kunnen regelen waardoor ik wat kaarten op de SD-kaart heb staan. Is volgens mij ook beter om de kaarten op SD te zetten anders moet je voor navigeren van Nederland naar Duitsland de CD's wisselen.


Hendrik, goed te horen dat het allemaal bevalt. ik krijg de mijne pas in januari
ik denk een trucje van de leasemaatschappij gezien ik op tijd had besteld.

mijn vraag: zit er standaard wel een navigatie cd bij?
niemand heeft mij hierop gewezen of dit apart besteld moet worden.
weet jij dit?

dank je en verder veel plezier met je auto
 

LJR

Nieuw lid
toch maar even gebeld naar de dealer die de auto uit mag leveren.
Deze is zo slim geweest Benelux standaard erbij te leveren.
Uiteraard zie ik (mijn werkgever) dat wel terug in het leasebedrag.

meteen maar gevraagd om de typeaanduiding enzo weg te laten halen.
wordt het ook nog eens een mooie strakke achterkant.
 

Jurdijk

Nieuw lid
Bij mij staat de CD ook op de offerte. Heb inmiddels al een paar O2 combi's zien rijden en ze zien er erg goed uit. Helaas moet ik ook nog wachten (van de leasemaatschappij) tot week 02-2010.
 

Utmost B

Nieuw lid
Mijn cd zat als verrassing in het handschoenenkastje, viel me mee want ik dacht dat ik hiervoor apart moest betalen. Inmiddels ruim 5600 km op de teller, nu ook met de pegasus velgen, en het bevalt me nog steeds prima. Helaas kan ik mijn nokia e51 opeens niet meer verbinden en is het afrolgeluid door de nieuwe banden wel wat hoger. Ik krijg ook positieve reacties van anderen, mijn collega vond skoda eerst helemaal niks en verklaarde mij afgelopen week dat hij erop is gaan letten en het toch wel een sjieke auto vindt -dat wisten wij natuurlijk al langer ;)
 

LJR

Nieuw lid
Mijn cd zat als verrassing in het handschoenenkastje, viel me mee want ik dacht dat ik hiervoor apart moest betalen. Inmiddels ruim 5600 km op de teller, nu ook met de pegasus velgen, en het bevalt me nog steeds prima. Helaas kan ik mijn nokia e51 opeens niet meer verbinden en is het afrolgeluid door de nieuwe banden wel wat hoger. Ik krijg ook positieve reacties van anderen, mijn collega vond skoda eerst helemaal niks en verklaarde mij afgelopen week dat hij erop is gaan letten en het toch wel een sjieke auto vindt -dat wisten wij natuurlijk al langer ;)


heb je al foto's van de auto online staan?

Ik heb ook de angst dat mijn iphone niet zal werken met de bluetooth van de auto... we zien wel... januari pas...
 

Falcon

Donateur
Je kunt even kijken op de voorraad checker van Skoda.. mocht hij daar tussen staan is hij wel sneller leverbaar.
 

Mick

Actief lid
Weet iemand of de greenline binnekort ook met dsg besteld kan worden?

Ik heb de prijslijst van 1 januari 2010, en daar staat geen greenline bij i.c.m. een DSG bak. Wel de 1.6Td1i'Deze wordt uitgerust indien wenselijk met een 7 traps DSG.
Misschien een kwestie van tijd. Maar ik hoor ook verhalen, dat wanneer de Greenline met DSG komt en ook nog eens 20% bijtelling heeft, de Volkswagen groep zich in de vingers zou snijden. De Golf variant zou dan wel eens aanzienlijk minder verkocht gaan worden. Aldus een verkoper van Skoda. Met de nieuwe Superb Combi gaat de Passat al een aardige klap krijgen denkt men.

Gr. Mick
 

___JC___

Forumguru
Zag gisteren een stukje van RTL autowereld met daarin de Polo, Golf en passat Blue Motion. De Golf en Passat beide met de 1.6TDI en vallen in de 20% bijtellingscategorie, de Polo met de 1.2TDI die zelfs valt in de 14% bijtellingscategorie.

Kijken hoe lang het duurt voordat dit ook voor de Fabia, Octavia en Superb leverbaar wordt.
 
Bovenaan Onderaan