Octavia Combi greenline V Peugeot 308 SW Bluelease

Schipper74

Senior Member
Ja, dat is ook wel weer zo, als 24 uur dan maar niet staat voor aantal uren wachten. ;)
Heb jij er al ervaring mee?
Die service bij lekke band?
 

Darkside

Forumguru
Ik heb ooit vroeger de LM gebeld voor het vervangen van een band.
Omdat ik achter in de auto servers en printers had. En het buiten regende. Zonder de lading achter had ik zelf wel een bandje vervangen
De schade aan de printers en servers was groter dan een bandje dacht ik.
Binnen 45 min stond de anwb naast me met een band.

Verder geef mij ook maar zo'n compressor setje. Ooit een ruimte besparend reservewiel gehad.
Waarmee ik geen ruimte bespaarde. tenminste niet waar ik iets aan had.
En je dan een thuiskomer krijgt.
En ik gebruik de ruimte van het reserve wiel nu ook in de vakantie voor een paar spulletjes.
 

Joske

Forumguru
Spuitbusje vern**kt je band compleet.. Je zou maar lekke band hebben na 4500km met je nieuwe set.. Kan je ineens 2 nieuwe banden gaan aanschaffen. Geef mij maar reservewiel en een plug voor de lekke band a rato van 10 EUR ;)
 

peterrapid

Forumguru
Ik ga toch voor de reserveband, geen zin om uren te moeten wachten voordat er iemand komt zeker met vakantieperiodes. En met een velg 18" de kit gebruiken kan ervoor zorgen dat er schuim langs alle kanten uitkomt langs de velg. Dus ik neem het zekerste voor en heb mij die reserveband bijbesteld.
 

henriz

Forumguru
@Schipper74
Nooit een lekke band gehad.
Twee keer de Athlon service desk gebeld (vorige autos):

Een keer 's avonds zag ik dat een lamp stuk was. De Athlon medewerker wist te melden dat daarvoor de hele voorkant eraf moet en dat een ANWB mannetje dat niet kan doen. Dat moest dus de volgende dag in de merkgarage. Hij vroeg me of ik de auto nog wenste te gebruiken. Ja dus. Toen kreeg ik te horen dat vanaf het moment van melding het risico op een boete ligt bij Athlon. Mocht ik een boete krijgen voor rijden met 1 lamp dan kon ik die gewoon doorsturen.

Een andere keer in het weekend trof ik een grote plas olie aan onder mijn auto, plus een spoor vanaf de straat naar de plas onder mijn auto. De ANWB man keek naar de plas en zei meteen: "Die olie komt niet uit jouw auto. Waarschijnlijk uit een bestelbus". Dus die was snel klaar na even olie checken. De plas lag er blijkbaar al toen ik kwam aanrijden. Net gezien.
 

Darkside

Forumguru
Spuitbusje vern**kt je band compleet.. Je zou maar lekke band hebben na 4500km met je nieuwe set.. Kan je ineens 2 nieuwe banden gaan aanschaffen. Geef mij maar reservewiel en een plug voor de lekke band a rato van 10 EUR ;)
Heb een lease bak. Als de lm niet wil dat mijn banden vern**k dat hadden ze wel een reserve band als verplichting gesteld.
En de laatste 6 jaar geen lekke band gehad (knock on Wood)
 

DJ'83

Lid
Ja, back on topic, tis dus niet de Peugeot geworden.
Van de week definitief bestellen.
Nog betere ideeën wat er bij of af kan?
Niet om weer off-topic te gaan, maar een trekhaak is niets voor mij! :facepalm:
Maar wellicht heb ik wat zaken over het hoofd gezien, die verstandiger zijn of de auto nog mooier, beter eruit laat zien?
De Eibachverlaging was een goede tip, was ik ff vergeten.

Vergeet de standkachel niet, heerlijk in de winter!
 

Schipper74

Senior Member
Dat is al een besproken en schijnt dus niet zo te zijn :cool:
Kijk nog heel even door naar alternatieven, die ik nog bij auto vind passen en dan deze week bestellen.
 

Rene C

Forumguru
@Schipper74 - solly niet hele topic terug gelezen.:bloos:

Zelf zou ik idd eerder voor standkachel gaan dan voor massage stoel. Heb er niet echt ervaring mee, maar weeg niet in hoeverre ik zoiets lekker vind tijdens het rijden. Voor massage lig ik dan denk ik toch liever op een tafel..

Hooguit een setje stalen wielen voor winterbanden.. Ik weet niet of je op wintersport gaat maar sneeuwkettingen en 18" gaan meestal niet erg goed samen.
 

Schipper74

Senior Member
Ben al uit mijn bestelling, thx Skodaforum voor de goede tips, ook al een reden om voor Skoda te gaan ipv Peugeot!
(afsluiting en bruggetje :dankje:)
 
Bovenaan Onderaan