Octavia Combi greenline V Peugeot 308 SW Bluelease

Schipper74

Senior Member
Wordt door Lederinbouw gedaan, leer/alcantara bekleding, videoschermen in hoofdsteunen en zag dat zij ook massagestoelen deden. Had nog ruimte genoeg in budget, dus dacht waarom niet ;)
 

Schipper74

Senior Member
Ja, back on topic, tis dus niet de Peugeot geworden.
Van de week definitief bestellen.
Nog betere ideeën wat er bij of af kan?
Niet om weer off-topic te gaan, maar een trekhaak is niets voor mij! :facepalm:
Maar wellicht heb ik wat zaken over het hoofd gezien, die verstandiger zijn of de auto nog mooier, beter eruit laat zien?
De Eibachverlaging was een goede tip, was ik ff vergeten.
 
Volgens mij heb je zo'n beetje alles. Setje Privacy Shades of Sonniboys zodat de kids rustig blijven als de zon schijnt. Tipje: Privacy Shades zijn een stuk goedkoper dan SB en aangezien je Sunset hebt is het extra verduisteren van de achterruit niet nodig (combi versie dan). Je ziet dan namelijk geen r**t meer dus maakt het niet uit de de achterschermen uit 2 delen bestaan. Scheelt je weer 75 eurie.... ;)
 

Michel

Forumguru
Mocht er geen reservewiel + bijbehorende bak + krik bij worden geleverd, dan zou ik die er wel alsnog bij bestellen. Zo'n spuitbus om een band te repareren, lijkt me ook niet alles.
 

Schipper74

Senior Member
Goede suggesties, zal dat van de krik en reservewiel navragen.
Goede verduistering achterin, zeker op zijn tijd lijkt mij ook wel handig voor de bioscoopervaring achterin van de kids ;)
Dan maar een massagestoel of zelfs twee minder.....
 

henriz

Forumguru
Reservewiel en krik bijbestellen??
Ik ben blij dat ik 'm niet heb! Dan hoef ik niet zelf met een krik in de weer.
Nee hoor, ik probeer dat setje wel uit. En als dat niet lukt bel ik gewoon de Athlon noodlijn. 24 per dag geopend, Europawijde dekking.
 
Bovenaan Onderaan