Zou persoonlijk ook voor de transparante gaan !
En als je van te voren de krassen goed reinigt en het dus schone krassen zijn waarover je de transparante folie plakt dan zullen die krassen niet echt opvallen.
Ja jij zal het altijd blijven zien omdat je het weet, maar iemand die het niet weet die ziet het in algemeen niet.
En ik weet niet hoe diep die krassen zijn die er nu inzitten ?? Foto maken met stuk schilderstape ernaast om beste indruk te krijgen.
Maar met een poetsmachine en de juiste polijstmiddelen kun je heel wat krassen laten verdwijnen hoor.
Zelf met de Yeti gehad, in mijn straat was iemand langs geweest die dacht picasso te zijn en had met scherp voorwerp over 5 wagens een kras getrokken.
Maw mijn bestuurderszijde had een kras van voor tot achterspatbord !
Na op een detailmeeting geweest e zijn en daar
@Cordoba gesproken te hebben en hem naar me kras laten kijken , kwam hij met wat tips.
En van de gehele kras heb ik een stukje van 4 cm niet echt weg kunnen poetsen/polijsten.
Maar met een glace (?) wel kunnen maskeren.
Toen ik hierna de wagen ging inruilen en de dealer vroeg hoe het kwam dat na 7 jaar hij zo glom en krasloos was , ben ik zo eerlijk geweest hem dat krasje van 4 cm te laten zien bij een bepaalde lichtinval.
Wel dat vond hij niet noemenswaardig voor een wagen van 7 jaar.
Maw
@Herperduin als je wil en de tijd er even voor neemt dan met de juiste spullen vermoed ik dat je die krassen nagenoeg kunt laten verdwijnen.
Kijk eens in je omgeving of er een poetsbedrijf (ZZPér) is die dit soort werk doet en overleg eens met ze wat mogelijkheid is en wat de kosten zijn..... En of je het zelf mag doen bij hem in garage met zijn spullen ? ( nee heb je en ja kun je krijgen )