EdK
Forumguru
Tsja wat wil je dat ik nu zeg.....en je weet wat ze zeggen over waar Belg voor staat

Heb wel wat belgische vrienden en vriendinnen, maar limburgers............neejjjjj.....

Tsja wat wil je dat ik nu zeg.....en je weet wat ze zeggen over waar Belg voor staat

) kon wegpoetsen maar lukt niet. Nu vuil uit de krassen is zie je ze wel veel minder. Dit is meteen het fijne van de kleur wit. Je ziet vuil wel al snel maar krassen eigenlijk niet. Denk wel dat het belangrijk is om de lak goed te onderhouden en dus vaker in de was te zetten ter bescherming. Denk dat deze lak niet zo sterk is als die van mijn (ex)golf (snik). Die was na 24 jaar nog altijd hoog glimmend te krijgen. Bumper ga ik wel beschermen met zo’n beschermer van kopacek. Ik denk de dorpels ook meteen maar wel exemplaren die zo lang mogelijk zijn. De meeste die ik zie zijn voor achterdorpels wel heel kort en dat vind ik weer niet zo handig in de bescherming.
En dat is wat ik dus vertelde, je gaat vuil ophoping krijgen onder de klep , dus op de bumper achterzijde van de bescherming.zoals deze.
geen transparant). De auto kwam er als nieuw onder vandaan.