Nieuwe Volvo V70

Pollewop

Forumguru
@jalex_h

Bedankt voor je uitgebreide verslag/getuigenis/lofzang/realistische beschrijving...

Nou, ik heb je reactie gelezen, en ik krijg het gevoel dat je behoorlijk "verslingerd" bent... Mijn proefrit duurde een half uur en ik was verkocht... Ik kan me voorstellen dat je na een "proefrit" van bijna een etmaal de sleuteltjes niet meer wil teruggeven...:laugh:

Morgenochtend om 10:00 uur is het voor mij zover... Dan kan ik mijn nieuwe V70 ophalen...

Die 200 euro per maand verschil tov een "mooie" Passat...Tja dat is inderdaad een bedrag, echter voor dat bedrag rij je in een Volvo V70 en verwezenlijk je een Jongensdroom... Wat wil je nog meer...:yeehaa:

In ieder geval: Veel "sterkte" de komende tijd bij de vergelijking en je afwegingen... :pieker:

Het wordt vast een strijd tussen "het hoofd" en "het hart"...

Ben benieuwd...
 

TL@

Forumguru
Tja, als iedereen alleen naar het geld zou kijken, zou het een stuk saaier zijn op de weg (en op dit forum). En laten we wel zijn, een Passat 1.6 TDI comfortline met een paar optie's is al meer dan een mens nodig heeft en nog weer een stuk goedkoper dan de dikke Passat die ik op het oog heb.

Niet dat het geld nu van m'n rug af rolt of dat ik anders niet weet wat ik anders met mijn geld moet doen (lijst krijg ik nooit van mijn levensdagen afgewerkt, hoe hard ik me ook de pleuris werk) , maar dromen zijn er ook om te verwezenlijken. Als het dan om om auto's gaat, is dat voor sommigen een supersportieve auto voor erbij, er zjn erbij die ik-weet-niet-wat-doen met/aan hun auto en voor mij is dat een Volvo V70.

Als je die V70 echt wilt en die 200€ doet niet zeer in de geldbeugel, gewoon doen dan :jaja:

Ik had ook een 1.6je kunnen bestellen maar ik de RS is toch veel leuker en er is geld voor, dus waarom niet hé :yeehaa: (je neemt ze niet mee wanneer je sterft hoor, dus gewoon opmaken zolang je leeft :maakmegek:)
 

ertromp

Forumguru
Zeker een mooie auto de V70 maar betreffende techniek loopt deze al een antal jaren mee en stap je in de Passat natuurlijk in een model dat met alle voorzieningen weer up to date is.
 

jalex_h

Forumguru
Zeker een mooie auto de V70 maar betreffende techniek loopt deze al een antal jaren mee en stap je in de Passat natuurlijk in een model dat met alle voorzieningen weer up to date is.
Dat klopt maar ten dele. De V70 is onlangs nog van een nagelnieuwe motor en 8-trapsautomaat voorzien. Ook het infotainmentgebeuren is deze zomer geheel vernieuwd, compleet met internetnavigatie en het dashboard met meerdere layouts, zoals ook in de V40 zit (imho trouwens een compleet overbodige feature).
 

ertromp

Forumguru
De verpakking van de V70 en een hoop interieurdelen zijn natuurlijk al "op leeftijd"
Neemt niet weg dat ik het een mooie no-nonsense auto vindt.
 

jalex_h

Forumguru
@jalex_h : let wel, volgend jaar heb je weer een oude auto. Ik heb het nieuwe platform van de V70 / S80 opvolger al gezien:cool:
I kno.
Maar 1: Er zijn een aantal merken die niet verouderen, en Volvo is er één van.
Maar 2: ik heb er ook al schetsen van gezien en vind het vooralsnog maar mhaw mhaw. Zo te zien wordt dit ook weer een Volvo die niet is wat'ie uittstraalt, zie de V40 en de V/S60 van voor de facelift.
 

jalex_h

Forumguru
En ipv een V70 kun je ook een BMW 5-serie kopen. Rijdt fantastisch. Heb je daar al in gereden? Of een Audi A6?
Gereden niet, gerekend wel. Bij beiden moet ik te veel concessies doen en ben dan evengoed nog duurder uit. Er zit een bodem in de put
 
Laatst bewerkt:

Schipper74

Senior Member
Reed net langs een V70, deze vervoerde een sjoelbak. Vond 200 euro in de maand meer wel wat veel. 10.000 euro in 4 jaar! Maar na dit vertoon van laadgemak te hebben gezien........:D
 
Laatst bewerkt:

CharlesTucker

Forumguru
Sjoelbak moet dan in een Octavia toch ook wel lukken (bagageruimte van de V70 is dacht ik redelijk vergelijkbaar, zoals hier eerder op het forum bediscussieerd naar aanleiding van de reclame die Volvo hiervoor maakt)

Dat gezegd hebbende, ik kijk ook nog steeds met een scheef oog naar de V70, blijft (jong tweedehands) absoluut een optie bij inruil van m'n huidige O2. Ik hoop wel dat de opvolger (zoals CDO noemt) wel een "echte" Volvo blijft, van alle andere Volvo's van de laatste tijd kan ik niet heel erg enthousiast worden.
 

Schipper74

Senior Member
Ja, tuurlijk past die ook in de Octavia, vond het meer een grappig gezicht, omdat ik gisteren ook nog door dit topic scrolde en er dus aan werd herinnerd. Snap het trouwens best, hoor, als het je droomauto is, dat je dan er veel voor over hebt!
 

CDO

Forumguru
I kno.
Maar 1: Er zijn een aantal merken die niet verouderen, en Volvo is er één van.
Maar 2: ik heb er ook al schetsen van gezien en vind het vooralsnog maar mhaw mhaw. Zo te zien wordt dit ook weer een Volvo die niet is wat'ie uittstraalt, zie de V40 en de V/S60 van voor de facelift.


Ik had het over de technische tekeningen (bodemplaat e.d.). Design van de auto als geheel heb ik nog niet gezien. Maar gezien de nieuwe XC90 en hoe die er uit ziet (met name het interieur) het wachten wel waard!
 

Pollewop

Forumguru
We zien de foto's wel verschijnen:thumbsup::D

Nou... Vooruit... Daar is ie dan...

Door drukte op m'n werk vandaag pas de eerste foto bij daglicht kunnen nemen...

full
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan