Nieuwe velg besteld, welke band eromheen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesleyJD

Banned
Ik vind de bolling ook niet (heel) mooi. Kwam ik pas achter toen de doos open ging. Maar, van de zijkant zie je dat niet zo erg, en het is even wennen.

Toen ik met die foto aankwam was het eerste wat mijn vrouw zei ''die moet verlaagd worden'' oke Amen!
 

WesleyJD

Banned
Bij gebrek aan knap meetgereedschap even een vraagje aan de 1.8tsi combi rijders. Klopt het dat de klemdiameter bij de wagen 55mm (54.6mm) is aan de vooras van de veerpoot?Heb het een beetje knullig moeten meten net en kom meer in de richting van de 55 dan de 50mm.
 

WesleyJD

Banned
Het onderste gedeelte van de veerpoot zit ingeklemt. Dus eigelijk de dikte van de poot. Mijn knullige meting en zoektocht op internet komen uit op 55mm. Heb ook de omtrek even gemeten (zonder het te kunnen zien) en dat was omgerekend ook weer 55mm. Maar moet het 100% weten. Morgen maar een krikje eronder denk ik.
 

Der Einser

Forumguru
...,dus we maken er wat moois van, zodat ik niet elke vakantie de hele handel zal moeten verdraaien. Comfort staat centraal.

Jammer dat ik je niet ben tegen gekomen bij Mark.
Ik heb nu ook mijn KW set eronder en 20"
Zal vanavond even posten hoe dit eruit ziet.

Maar ik vraag mij dan toch af waarom je niet lekker laag gaat rijden,.... vakantie ?
Hoezo ga je met deze auto op vakantie dan?
Kan je niet beter de Cayenne nemen, gezien de ruimte en comfort,....
Of misschien een prive jet?
 

Der Einser

Forumguru
"slechts" 40mm ..... is dat niet een beetje zonde om een complete KW set voor te kopen dan?

Heeft Mark dat gedaan dan?
Want ik hen helemaal geen facebooko_O
 

WesleyJD

Banned
Volgens zijn zeggen heeft hij al besteld,...
Maar dat is nog niet zo weet ik toevallig.

Maar waarom zou hij wikken en wegen? Hij heeft de centen ervoor.
En het is toch maar voor zijn vrouw d'r auto.
Oh ja,.. en vakantie :laugh:

Ben je verkeerd ingelicht, de centen zijn al onderweg.
 

Der Einser

Forumguru
Waarom vraag jij mij net dan nog om alternatieven?
Dan heb je net je beslissing zeker pas genomen en een aanbetaling gedaan.
 

WesleyJD

Banned
Dit omdat jij vond dat het onnodig was om een kw te nemen voor de 40mm. Ik heb daarom een snelle rondvraag gedaan en daaruit besloten wat ik daadwerkelijk zou doen. Ieders advies is altijd welkom geweest. Ik heb er weinig verstand van.
 

Der Einser

Forumguru
Even met naald en draad herstellen.... even hechten.
Doet geen zeer!

Maak even een nieuw topic Wesley, maar dan over "verlagen van mijn auto"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan