Nieuwe velg besteld, welke band eromheen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesleyJD

Banned
IMG-20130503-WA0011.jpg

Maandag zouden de bandjes erop komen. Maak ik de laatste doos open...... schade grrr.

Dus krijg Dinsdag of woensdag een nieuw examplaar.
Auto nog maar een keertje poetsen.
 

WesleyJD

Banned
Het is geen barracuda dus daar zal het niet aan liggen. Zat een lakklont.. viel er zo af. De rest is superstrak. Volgende beter!
 

WesleyJD

Banned
Zet er maar naast! Hoop dat je even geduld hebt. Doe altijd 2 lagen! Balen dat er 1 velg beschadigd is. Maargoed... risico van het niet rechtstreeks afhalen en checken. Mijn vrouw lacht me uit, dit verschijnzel achtervolgt mij al tijden. Maar hiwr kan een heel anser topic over geschreven worden. Foto volgt als alles erop zit... en eind van de maand mogelijk bij Antera een kleine aanpasing. Topgozer is dat!
 

WesleyJD

Banned
20130511_192444.jpg 20130511_192501.jpg

Ongewassen en zonder zon :grin: Voor de opvallende kijken (s-line, eddie en die Einser LET OP!!) zijn het Toyo bandjes geworden. De Falken die ik aangeboden kreeg las ik foute berichten over. Dit maar afgetroggeld :xyxthumbs: En moet gezegt, betere grip dan de Michelins die op de 18'' lagen.


P.s Mag wel een klein stukje zakken de wagen :crazy: reeds besproken wat de beste 2 opties zijn.. nu nog even denken welke het worden gaat.

---------

Zit nog even de foto terug te kijken. ziet er een stuk minder uit dan in het echt eigenlijk. Mja, tis maar een foto.
 

WesleyJD

Banned
Die velgen of het verlagen? Had via een forumlid de optie enkel verlagingsveren te doen. Is 2 cm lagen tov hoe het nu is met het sportonderstel.
 

Pendragon

Forumguru
Die velgen of het verlagen? Had via een forumlid de optie enkel verlagingsveren te doen. Is 2 cm lagen tov hoe het nu is met het sportonderstel.

De velgen. Ik heb een Superb met 18" gehad met sportonderstel, vond ik erg mooi, veel lager hoefde van mij niet. Nu heb ik een Superb (eigen, geen lease) met 16" zonder verlaging. Ik vind het wat verlagen met 18" mooier, maar even geen geld voor (prioriteiten stellen).
 

WesleyJD

Banned
De velgen. Ik heb een Superb met 18" gehad met sportonderstel, vond ik erg mooi, veel lager hoefde van mij niet. Nu heb ik een Superb (eigen, geen lease) met 16" zonder verlaging. Ik vind het wat verlagen met 18" mooier, maar even geen geld voor (prioriteiten stellen).

Snap ik, het haalt het sjieke er ook wel uit. Voor mij was de 18inch icm het sportonderstel ook prima. Maar bij deze velgen heb ik wat moeite met de voorkant. Achter vind ik de ruimte goed. Daarom misschien enkel wat kleinere veren maar niet als een strijkijzer over de grond hoor.

Maar.. moet wel gezegr. In het echt staat het mooier. Zal van de week even poetsen en met een goede camera een foto maken. Dit was een telefoonshoot.
 

s-line

Forumguru
Mijn ervaringen met Toyo zijn ook zeer goed. En met Michelins had ik zeer snel last van cubben, waardoor ze ook nog eens minder lang mee gingen.

Waarom opnieuw die negativiteit? Onderbouw eens waarom je dit roept?

Ik kan de mening van Wesley alleen maar onderstrepen.

@Noord
mijn ervaringen met toyo zijn niet zo best die cuppen ook hoor (en bijna alle banden zijn stil enzo als ze net nieuw zijn,dus kan je in het begin niets over zeggen) Maar waar het mij omgaat,is dat draaikonten gedrag van Wesley, eerst is het dit,en dan weer dat.
Eerst KRIJGT hij falken banden( die overigens helemaal niet zo slecht zijn ) die hij dan weer terug geeft? Dan koopt hij mooie 3SDM wielen,die hij ook zogenaamd weer wegdoet,en dan komt hij met deze velgen-online wielen,die echt wel even andere kwaliteit zijn als de 3SDM's! Maar het zal mij niet verbazen als ze ook snel weer weg zijn, of misschien zijn ze wel niet eens van hem! Maar nog van de velgenboer om de hoek. Dus daarom ben ik negatief,en verder komt het nog uit zijn vorige leven op dit forum!
Vrg.
 

WesleyJD

Banned
Ik had het niet over het geluid van de Toyo. Die vind ik juist net even meer geluid maken. Grip had ik het over, bij de Michelins op 18inch viel mij op als ik uit een bocht kom en het gas erop leg dat de banden dat niet aankonden, slipte licht weg. Bij de Toyo gebeurd dit niet.

Verder ga ik niet in op je reactie, kansloos genoeg. Ik denk niet dat jij ze kan vinden op de site waar jij mee aankomt. Kwam daar wel die van jou tegen trouwens.

Je mag er over denken wat je wil hoor, http://www.fullcartuning.com/42315/Tenzo-R-M-Type-Version-2-Machied-17-18-19-Inch.html. (kijk je wel bij de goede maat s-line en eddiea) zie ze nergens staan op de site die jij vermeld. Velgen zijn negens in Nederland te krijgen meer, zag ze voor mooiere prijzen te koop staan maar dit ging om de laatste sets die al weg waren. Heb zo een beetje alles gebelt maar kreeg telkens te horen dat er niet meer aan te komen is. Deze set daarom ergens anders vandaan gehaald. Maar de inspiratie kwam toch van de vermelde site. Barracuda lijkt erop maar met het merk gaat het slecht en zal mogelijk binnekort verdwijnen.

Wat de kwaliteit van deze velgen is weet ik niet, dat zal later pas blijken. Degene die de banden erop heeft gezet (weet niet of ik reclame mag maken) vond ze goed voelen en kende het merk ook.
 

eddiea

Forumguru
Ik had het niet over het geluid van de Toyo. Die vind ik juist net even meer geluid maken. Grip had ik het over, bij de Michelins op 18inch viel mij op als ik uit een bocht kom en het gas erop leg dat de banden dat niet aankonden, slipte licht weg. Bij de Toyo gebeurd dit niet.

Verder ga ik niet in op je reactie, kansloos genoeg. Ik denk niet dat jij ze kan vinden op de site waar jij mee aankomt. Kwam daar wel die van jou tegen namelijk.

Je mag er over denken wat je wil hoor, ik heb niemand iets te bewijzen.

Dat je meer grip hebt komt ook omdat je een lagere wanghoogte hebt nu. De Toyo's zijn inderdaad cup-gevoelig.Het is zeker geen slechte band maar ook zeker geen topband. Hebben ze je wel verteld dat je ook met je nieuwe banden in het begin rustig aan moet doen? Je toplaag is nog glad en ook zijn je banden net op je velgen gedraaid met bandenvet.

Verder wil ik er niet al te veel woorden aan vuil maken maar die "kansloze reacties" heb je, vind ik, zelf uitgelokt in je vorige bestaan. Hetgeen waar je nu zelf mee bezig bent, velgen en verlaging (ik kan het waarderen als iemand dat doet ook al is het niet mijn smaak), heb je zelf heel de tijd belachelijk gemaakt met kansloze reacties.
 

WesleyJD

Banned
Uhhh hier een foto zoals gevraagd door de beste mensen.
Net met Mark (Antera) een afspraak gemaakt voor een KW Street comfort set eronder, Mede op advies van Corné besloten ervoor te gaan!

Thanks beide heren!

Skodaa.png
 

WesleyJD

Banned
Daar heb ik geen verstand van, maar dit sportonderstel past niet bij deze velgen. Mark heeft me goed ingelicht, dus we maken er wat moois van, zodat ik niet elke vakantie de hele handel zal moeten verdraaien. Comfort staat centraal.
 

eddiea

Forumguru
Zo in zijaanzicht vind ik het een mooi wiel. Ik vind alleen de bolling van de spaken niet mooi. Om een beetje concave te bereiken de spaken buiten het velgbed laten lopen. Schreeuwt om verlaging idd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan