Nieuwe Superb bestellen, wat niet te vergeten?

miel

Actief lid
105... Maar streepjes tellen valt mee... Er staat nu eenzelfde op de oprit dus ik ben er bekend mee..

Webasto gaat zelf de standkachel inbouwen trouwens dus ook dat komt wel goed
 

Miez1

Forumguru
Zag iemand anders nog een suggestie doen voor een reservewiel: inderdaad, zou ik ook doen, maar is op deze 20%-er niet als optie te bestellen ..omdat'ie dan uit de 20% zal vallen...dus ik heb achteraf een reservewiel set gekocht (krik + sleutel + piepschuim inlay) + 3e hands wiel als reservewiel... ik zeg maar zo: For Your Info...

Ik liet altijd een winterband achter in de kofferbak leggen bij de wissel, ik had een pompkrikje en een rateltje uit de garage mee en klaar is kees of, in dit geval, Miez. In de winter deed ik dat niet, het was mij meer voor de vakanties dat je een extra wiel bij je hebt.

Alles gute !

Miez
 

DeVisdude

Senior Member
Hi Guys, heeft iemand een goedkoop adresje voor de afdekpanelen?
De dealer vraagt er €106,- voor en dat vind ik best veel voor wat kunststof.
 

DeVisdude

Senior Member
Ik bedoel die kofferbak panelen voor een Superb Combi, zie afbeelding van enkele posts terug van KJvO.
 

s-line

Forumguru
Er zijn momenteel geen superb's te vinden bij de demontage bedrijven! Maar nieuw kosten ze niet zoveel hoor!
 

kansberg

Forumguru
en de volgens accessoires:

- Standkachel (hopen dat dat lukt)
- DVD systeem
- Zonwering achterportieren
- Hulpveren
- Winterbanden op stalen velg
- Kofferbakafdekking links en rechts
- trekhaak met afneembare kogel

@miel: Wat bedoel je met DVD systeem? De Amundsen en Columbus hebben toch standaard DVD weergave?
 

mikehotel

Actief lid
Webasto gaat zelf de standkachel inbouwen trouwens dus ook dat komt wel goed

Goeie keuze! Heb zelf het genoegen gehad om in twee auto's een standkachel te hebben en dat is me altijd bgoed bevallen. Je gaat het vooral bij een snijdende oostenwind, wanneer buurman de aangevroren sneeuw van zijn voorruit staat te hakken, bijzonder waarderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

DeVisdude

Senior Member
Gents, even een update-je over de kofferbak panelen... Superskoda gaat ze over 10 dagen aanbieden op hun website. Ik weet helaas nog niets te zeggen over de prijs..

Nog een andere update.. mijn S2 wordt vrijdag afgeleverd!
 

DeVisdude

Senior Member
Oh man, ik lig al weken wakker, want ik niet verwacht dat leder inbouw zo lang moet duren. ;)

ps... maandag ga ik er mee naar Italië voor een road trip :D
 
Laatst bewerkt:

kansberg

Forumguru
Ik weet ook niet wat dat is met meubels. Dat duurt altijd lang eer ze geleverd worden....

Maar ben zeer benieuwd naar je eerste indrukken en vooral foto's (als ik zo vrij mag zijn). Ik heb de Superb al even samengesteld in jouw kleur/velg combinatie maar vind de foto's op Skoda.nl niet echt realistisch overkomen. In 'het echt' zijn ze veel mooier, vooral de Superb Combi's ;)
 
Bovenaan Onderaan