Nieuwe Superb bestellen, wat niet te vergeten?

nietje72

Forumguru
Nog even terug naar de raampjes. Sunset èn Sunnyboy/Privacy shades moet je echt doen! Geen zeurende kids op de achterbank over de felle zon en nog een belangrijker voordeel dat je van buitenaf absoluut niet ziet wat er in je auto ligt, ook niet in je kofferbak met de afdekhoes open. Kijk en oordeel zelf. ImageUploadedByTapatalk1406495714.920007.jpg
 

miel

Actief lid
Ik heb ze er alleen maar in als mijn dochter last heeft van de zon anders zijn ze maar vervelend..
 

nietje72

Forumguru
Ik heb ze er trouwens alleen tijdens de Zomertijd inzitten anders is het inderdaad wel erg donker. Ook heb je 's winters meer kans op vocht tussen shades en ramen.
 

KJvO

Forumguru
maar het zou toch nummer 9 moeten zijn hoor, deze artikelnummer is zonder kleurcode er aan: 3T9868885

Ik ben net bij mijn dealer Vruggink geweest, daar hadden ze een oudere S2 staan, die afdekpanelen paste gewoon in mijn nieuwe S2FL, volgens mij klopt bovenstaand nummer, maar heb je voor de andere kant nodig 3T9868886. Ze waren op voorraad en mijn dealer brengt ze morgenavond ff langs. Ik zal de nummers dan ff checken en hier posten.
 

KJvO

Forumguru
yep, ff morgen of overmorgen afwachten, dan weet je het zeker en maak ik een foto van de stickers.
 

KJvO

Forumguru
Heel eenvoudig @miel
full
 

miel

Actief lid
Super! Offerte is onderweg naar de lease maatschappij, dus 1e week 2015 rij ik weer in een nieuwe Superb!
 
  • Leuk
Waarderingen: KJvO

DeVisdude

Senior Member
Gefeliciteerd!
Mijn baas heeft zojuist zijn handtekening gezet voor het zelfde model met als toevoeging: 18" luxon, leder, rvs strips, stoelverwarming en sunset.
Goed om te zien dat die klepjes te bestellen zijn. Daar was ik nu net naar op zoek!
 

Tafkah

Forumguru
Die sunset op de SII facelift lijkt donkerder dan op de 'oude' SII. Ik had vooraf nog een setje sonnyboys gekocht (of eigenlijk die andere waar ik even niet van op de naam kan komen) maar heb ze in de praktijk niet nodig gehad en liggen nog ongebruikt op zolder.

Zag iemand anders nog een suggestie doen voor een reservewiel: inderdaad, zou ik ook doen, maar is op deze 20%-er niet als optie te bestellen ..omdat'ie dan uit de 20% zal vallen...
dus ik heb achteraf een reservewiel set gekocht (krik + sleutel + piepschuim inlay) + 3e hands wiel als reservewiel... ik zeg maar zo: For Your Info...
 

miel

Actief lid
Ik heb het volgende besteld:
- Superb Combi 1.6 tdi Ambition Greenline
- Metallic lak (Metal Grey)
- Zij airbags achter
- Sunset
- Elektrisch verstelbare voorstelen

en de volgens accessoires:

- Standkachel (hopen dat dat lukt)
- DVD systeem
- Zonwering achterportieren
- Hulpveren
- Winterbanden op stalen velg
- Kofferbakafdekking links en rechts
- trekhaak met afneembare kogel

Alles staat eind december op kenteken en dan mag ik er de 1e week van januari in rijden..:-)
 

DeVisdude

Senior Member
Lekker hoor!
Ik dacht alleen te lezen dat je voor de Ambition Businessline zou gaan i.p.v. de Ambition..?
De mijne komt als het goed is uit de voorraad en zal vrij snel op de stoep moeten staan.
Het geroezemoes tussen dealer en lease maatschappij én een weekje leder inbouw.... ik denk nog 3 weken wachten.

Ik ga gelijk die kofferbak dekseltjes bestellen!
 
Bovenaan Onderaan